Smarkus „Coca-Cola“ kritimas galėjo būti dar didesnis

Publikuota: 2018-02-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Permainų metus išgyvenusios korporacijos „Coca-Cola Co.“ 2017 m. pajamos palyginti su 2016 m. smuko 15%, veiklos pelnas – 13%, o grynasis pelnas sumažėjo net  81%, tačiau tokie rezultatai vis tiek pranoko analitikų lūkesčius.

Per visus praėjusius metus šios didžiausios nealkoholinių gėrimų gamintojos pajamos siekė 35,4 mlrd. USD, veiklos pelnas sudarė 7,5 mlrd. USD, o grynasis pelnas – 1,3 mlrd. USD. 

Per ketvirtą ketvirtį jos pajamos siekė 7,5 mlrd. USD – penktadaliu mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nors analitikai prognozavo, jog „Coca-Cola Co.“ pastarojo ketvirčio pajamos sudarys apie 7,37 mlrd. USD.

Veiklos pelnas per ketvirtį siekė 1,3 mlrd. USD ir buvo 3% mažesnis, jei lyginsime su 2016 m. ketvirtu ketvirčiu.

Pakoreguotas ketvirčio pelnas akcijai siekė 39 centus ir buvo vienu centu didesnis už analitikų prognozių vidurkį.

Diversifikuoja veiklą

Didžiausia nealkoholinių gėrimų gamintoja pasaulyje, kaip rašo „The Economist“, išgyvena permainų laikotarpį.

VŽ rašė,  kad gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos „Fuzetea“ įvedimo kampanija 37-iose Europos valstybėse.

„Fuzetea“ vardas gėrimų gamintojos produktų krepšelyje keičia „Nestea“ prekės ženklą, kurį „Coca-Cola“ bemaž 16 m. vystė kartu su maisto pramonės gigante „Nestle“.

Brianas Smithas, „Coca-Cola“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems rytams ir Afrikai, prieš tai vadovavęs gaiviųjų gėrimų gamintojai Lotynų Amerikos regione, teigia, kad „Fuzetea“ pristatymas yra ryškiausias gėrimų gamintojos žingsnis Europoje per pastarąjį dešimtmetį.

Ponas Smithas pabrėžia, kad „Coca-Cola“ bendrovėje matome dramatiškus pokyčius per pastaruosius metus: tai ir besikeičiantys produktai, ir jų sudėtis, ir pakuotės.

„The Economist“ atkreipia dėmesį, kad kompanija siekia diversifikuoti pelno šaltinius. Pavyzdžiui, vanduo buteliukuose jau generuoja maždaug tiek pat pajamų kaip ir originalus „Coca-Cola“ limonadas, jei neįtrauktume dietinės ir „Zero“ versijų.

Kompanija investuoja ir į savo įvaizdį. „The Economist“ primena, kad pernai ji paskelbė, kad iki 2030-ųjų pasieks tikslą surinkti ir perdirbti visus savo gėrimų butelius ir skardines.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Keičiasi „Coca-Cola“ vadovai 1

Bendrovė „The Coca-Cola Company“ pranešė, kad įmonės prezidentu, atsakingu už veiklą Europos, Artimųjų Rytų...

Agroverslas
11:26
Lengvina reikalavimus, nes tikisi daugiau žvėrienos perdirbėjų Premium 1

Žvėriena prekiaujančios bendrovės teigia, kad prekė, nors ir nišinė, Lietuvoje yra paklausi. Tiesa, įsigyti...

Agroverslas
2018.10.21
Lietuviškam midui ir putojančiam vynui Kinijoje ir JAV populiarinti – 1,6 mln. Eur 1

Siekiant populiarinti Europos Sąjungos (ES) maisto produktus Europoje ir pasaulyje, Lietuvai šią savaitę...

Agroverslas
2018.10.21
Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose 4

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
2018.10.19
„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
2018.10.19
Brangsta alaus žaliavos: aludariai kalba apie kainų kėlimą ir pelningumo mažėjimą Premium 3

Šalies aludariai ruošiasi ryškiam gamybos kaštų augimui – kitąmet prognozuojama, kad didės beveik visų...

Agroverslas
2018.10.19
Cukraus mokestį stumia į šoną Premium 2

Daliai saldžiųjų maisto produktų gamintojų įsipareigojus per kelerius metus gerokai sumažinti naudojamo...

Verslo aplinka
2018.10.18
ES žemės ūkio maisto produktų populiarinimui - 172 mln. Eur

Europos Komisija iš ES žemės ūkio biudžeto skirs 172,5 mln. Eur finansavimą ES žemės ūkio maisto produktams...

Agroverslas
2018.10.17
„Vilniaus duonai“ – 3,1 mln. Eur vertės investicija

Didžiausia šalies kepykla „Vilniaus duona“ gavo 3,1 mln. Eur investiciją iš bendrovės savininkės „Lantmännen...

Agroverslas
2018.10.17
Išstumti iš parduotuvių Joniškėlio aludariai atrado kitą nišą Premium 5

Nedidelė Joniškėlio aludarė „Joalda“ parduotuvėse neišsilaikė – negalėjo konkuruoti kaina su stambiaisiais...

Agroverslas
2018.10.15
Žemės ūkio ir maisto produktų eksportas – didžiausias per ketverius metus 1

Statistikos departamento išankstiniais duomenimis, 2018 m. sausio–rugpjūčio mėn. iš Lietuvos eksportuota...

Agroverslas
2018.10.12
„Švyturys-Utenos alus“ augina pajamas 1

Per pirmus 8 šių metų mėnesius „Švyturios-Utenos“ alaus (ŠUA) pardavimo pajamos augo 10% iki 128 mln. Eur,...

Agroverslas
2018.10.11
Pabrango pakuočių tvarkymas – ar sureaguos prekių kainos Premium 3

Atliekų vežėjams pabranginus pakuočių atliekų surinkimą, trys Lietuvoje veikiančios pakuočių tvarkymo...

Seimo komitetas ėmėsi alkoholio pakuočių

Seime skinasi kelią siekis uždrausti „vaikišką šampaną“, bet neketinama iš prekybos eliminuoti tiesiogiai...

Agroverslas
2018.10.10
Panevėžio „Alvas ir Ko“ plečiasi eksporto rinkose: esame ne tik fasuotojai Premium

Panevėžio „Alvas ir Ko“, užsiimanti maisto produktų importu, gamyba, prekyba ir logistika, sėkmingai plečiasi...

Agroverslas
2018.10.10
„Fazer Bakery Baltic” turi naują vadovą 5

Naujuoju „Fazer Bakery Baltic” generaliniu direktoriumi ir „Fazer Bakery Business Area“ valdybos nariu...

Agroverslas
2018.10.10
Kaip pardavimus didina „Baltgina“: restauruoti įrenginiai pasiekia viso pasaulio gamintojus Premium

Maisto pramonės techniką restauruojanti ir ja prekiaujanti Panevėžio bendrovė „Baltgina“ nebeišsitenka...

Agroverslas
2018.10.06
EP stiprina ūkininkų teises maisto tiekimo grandinėje 2

Europos Parlamento (EP) Žemės ūkio ir kaimo plėtros komitetas patvirtino taisyklių projektą, leisiantį geriau...

Agroverslas
2018.10.02
„McDonald‘s“ mėsainiuose neliks dirbtinių priedų 8

Bendrovė „McDonald‘s“ pranešė iš savo meniu šalinanti dirbtinius maisto priedus. Siekdama pritraukti daugiau...

Agroverslas
2018.09.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau