Smarkus „Coca-Cola“ kritimas galėjo būti dar didesnis

Publikuota: 2018-02-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Permainų metus išgyvenusios korporacijos „Coca-Cola Co.“ 2017 m. pajamos palyginti su 2016 m. smuko 15%, veiklos pelnas – 13%, o grynasis pelnas sumažėjo net  81%, tačiau tokie rezultatai vis tiek pranoko analitikų lūkesčius.

Per visus praėjusius metus šios didžiausios nealkoholinių gėrimų gamintojos pajamos siekė 35,4 mlrd. USD, veiklos pelnas sudarė 7,5 mlrd. USD, o grynasis pelnas – 1,3 mlrd. USD. 

Per ketvirtą ketvirtį jos pajamos siekė 7,5 mlrd. USD – penktadaliu mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nors analitikai prognozavo, jog „Coca-Cola Co.“ pastarojo ketvirčio pajamos sudarys apie 7,37 mlrd. USD.

Veiklos pelnas per ketvirtį siekė 1,3 mlrd. USD ir buvo 3% mažesnis, jei lyginsime su 2016 m. ketvirtu ketvirčiu.

Pakoreguotas ketvirčio pelnas akcijai siekė 39 centus ir buvo vienu centu didesnis už analitikų prognozių vidurkį.

Diversifikuoja veiklą

Didžiausia nealkoholinių gėrimų gamintoja pasaulyje, kaip rašo „The Economist“, išgyvena permainų laikotarpį.

VŽ rašė,  kad gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos „Fuzetea“ įvedimo kampanija 37-iose Europos valstybėse.

„Fuzetea“ vardas gėrimų gamintojos produktų krepšelyje keičia „Nestea“ prekės ženklą, kurį „Coca-Cola“ bemaž 16 m. vystė kartu su maisto pramonės gigante „Nestle“.

Brianas Smithas, „Coca-Cola“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems rytams ir Afrikai, prieš tai vadovavęs gaiviųjų gėrimų gamintojai Lotynų Amerikos regione, teigia, kad „Fuzetea“ pristatymas yra ryškiausias gėrimų gamintojos žingsnis Europoje per pastarąjį dešimtmetį.

Ponas Smithas pabrėžia, kad „Coca-Cola“ bendrovėje matome dramatiškus pokyčius per pastaruosius metus: tai ir besikeičiantys produktai, ir jų sudėtis, ir pakuotės.

„The Economist“ atkreipia dėmesį, kad kompanija siekia diversifikuoti pelno šaltinius. Pavyzdžiui, vanduo buteliukuose jau generuoja maždaug tiek pat pajamų kaip ir originalus „Coca-Cola“ limonadas, jei neįtrauktume dietinės ir „Zero“ versijų.

Kompanija investuoja ir į savo įvaizdį. „The Economist“ primena, kad pernai ji paskelbė, kad iki 2030-ųjų pasieks tikslą surinkti ir perdirbti visus savo gėrimų butelius ir skardines.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Nauja technologija: „Nestle“ iš kakavmedžio atliekų gamins šokoladą be pridėtinio cukraus

Vartotojams ieškant sveikatai palankesnių produktų, „Nestle“ rado būdą, kaip sukurti šokoladą be jokio...

Pramonė
2019.07.16
„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Konkurencingoje maisto pramonėje inovacijos būtinos ir padažų gamintojams Premium

Vartotojai darosi vis išrankesni, pasirinkimo daugėja, o konkurencija auga – maisto pramonės įmonių augimui...

Pramonė
2019.07.11
„Roquette Amilina“ pelną didino trečdaliu iki 21 mln. Eur

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ pernai uždirbo 21,158 mln. Eur...

Pramonė
2019.07.11
Žuvininkystės produktų aukciono pastatai parduodami už 1,9 mln. Eur

Bankrutavusios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono pastatai parduodami už...

Statyba ir NT
2019.07.11
Vilkyškių pieninės pardavimai šiemet augo 13% 1

Vienos didžiausių šalyje pieno perdirbimo bendrovių Vilkyškių pieninės konsoliduoti pardavimai šių metų...

Pramonė
2019.07.10
„Vičiūnų grupės“ valdytojos pajamos augo 9% iki 532 mln. Eur 3

Kauno mero Visvaldo Matijošaičio kontroliuojamos vienos didžiausių maisto gamybos grupių „Vičiūnų grupė“...

Pramonė
2019.07.10
„Impossible Foods“ susidūrė su problema – nebespėja gaminti netikros mėsos 2

„Impossible Foods“, gaminanti augalinės kilmės proteinus ir mėsos pakaitalus, privertė investuotojus...

Pramonė
2019.07.06
„Marijampolės pieno konservų“ vadovą R. Varkulevičių keičia H. Karpavičius 

Motyvuodamas tuo, kad įmonėje „Marijampolės pieno konservai“ jau įgyvendino visus sumanymus, iš bendrovės...

Vadyba
2019.07.05
„Espersen Lietuva“ pernai didino pajamas ir dirbo pelningai 1

Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) įsikūrusi Danijos kapitalo žuvų perdirbimo įmonė „Espersen...

Pramonė
2019.07.04
Taupyti bandžiusi ir nuo inovacijų atsilikusi „Kraft Heinz“ šiandien moka dvigubai Premium 2

„Kraft Heinz“, penktai pagal dydį maisto pramonės kompanijai pasaulyje, 2019 m. kol kas tragiškai nesėkmingi.

Pramonė
2019.07.02
„KG Group“ paukštienos gamybos apimtis augins 50%

Atsižvelgdama į didėjantį paukštienos produkcijos poreikį, įmonių grupė „KG Group“ planuoja didinti mėsos...

2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau