Smarkus „Coca-Cola“ kritimas galėjo būti dar didesnis

Publikuota: 2018-02-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Permainų metus išgyvenusios korporacijos „Coca-Cola Co.“ 2017 m. pajamos palyginti su 2016 m. smuko 15%, veiklos pelnas – 13%, o grynasis pelnas sumažėjo net  81%, tačiau tokie rezultatai vis tiek pranoko analitikų lūkesčius.

Per visus praėjusius metus šios didžiausios nealkoholinių gėrimų gamintojos pajamos siekė 35,4 mlrd. USD, veiklos pelnas sudarė 7,5 mlrd. USD, o grynasis pelnas – 1,3 mlrd. USD. 

Per ketvirtą ketvirtį jos pajamos siekė 7,5 mlrd. USD – penktadaliu mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nors analitikai prognozavo, jog „Coca-Cola Co.“ pastarojo ketvirčio pajamos sudarys apie 7,37 mlrd. USD.

Veiklos pelnas per ketvirtį siekė 1,3 mlrd. USD ir buvo 3% mažesnis, jei lyginsime su 2016 m. ketvirtu ketvirčiu.

Pakoreguotas ketvirčio pelnas akcijai siekė 39 centus ir buvo vienu centu didesnis už analitikų prognozių vidurkį.

Diversifikuoja veiklą

Didžiausia nealkoholinių gėrimų gamintoja pasaulyje, kaip rašo „The Economist“, išgyvena permainų laikotarpį.

VŽ rašė,  kad gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos „Fuzetea“ įvedimo kampanija 37-iose Europos valstybėse.

„Fuzetea“ vardas gėrimų gamintojos produktų krepšelyje keičia „Nestea“ prekės ženklą, kurį „Coca-Cola“ bemaž 16 m. vystė kartu su maisto pramonės gigante „Nestle“.

Brianas Smithas, „Coca-Cola“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems rytams ir Afrikai, prieš tai vadovavęs gaiviųjų gėrimų gamintojai Lotynų Amerikos regione, teigia, kad „Fuzetea“ pristatymas yra ryškiausias gėrimų gamintojos žingsnis Europoje per pastarąjį dešimtmetį.

Ponas Smithas pabrėžia, kad „Coca-Cola“ bendrovėje matome dramatiškus pokyčius per pastaruosius metus: tai ir besikeičiantys produktai, ir jų sudėtis, ir pakuotės.

„The Economist“ atkreipia dėmesį, kad kompanija siekia diversifikuoti pelno šaltinius. Pavyzdžiui, vanduo buteliukuose jau generuoja maždaug tiek pat pajamų kaip ir originalus „Coca-Cola“ limonadas, jei neįtrauktume dietinės ir „Zero“ versijų.

Kompanija investuoja ir į savo įvaizdį. „The Economist“ primena, kad pernai ji paskelbė, kad iki 2030-ųjų pasieks tikslą surinkti ir perdirbti visus savo gėrimų butelius ir skardines.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
E. cigaretės, kaip elektromobiliai, ir traukia, ir baido investuotojus 1

„Philip Morris International“, didžiausios pasaulyje tabako bendrovės, akcijos biržoje ketvirtadienį...

Rinkos
2018.04.21
Ekologiški produktai: paklausa skatina gamybą Premium

Susidomėjimas sveika gyvensena ir mados augina ekologiškų maisto produktų paklausą. Bet tendencijos skiriasi:...

Agroverslas
2018.04.20
Darželiuose ir mokyklose neliks rūkytos mėsos, patiekalų džiuvėsėliuose, dalies padažų 1

Nuo rugsėjo įsigalios naujos vaikų maitinimo taisyklės: darželiuose ir mokyklose negalės būti siūloma pieno...

Agroverslas
2018.04.19
Internetinei prekybai ekologiškais produktais – nauji reikalavimai

Norintiems ekologiškais maisto produktais prekiauti nuotoliniu būdu, įsigalioja nauji reikalavimai. Balandžio...

Agroverslas
2018.04.19
Latvijos „Maximose“ neliks „Borjomi“ 15

Šiandien išplatintame pranešime „Maxima Latvija“ skelbia apie nutraukiamą sutartį su Gruzijos mineralinio...

Ekologiško pieno rinka plečiasi: daugiau moka ir perdirbėjai, ir pirkėjai 2

Ekologiškų pieno produktų rinka Lietuvoje plečiasi. Tokių gaminių pagaminama vis daugiau. Anksčiau ekologiškų...

Agroverslas
2018.04.16
JAV – salmoneliozės protrūkis: iš rinkos pašalinta 207 mln. kiaušinių

Amerikoje apie 207 mln. kiaušinių, tiektų vienos fermos Šiaurės Karolinoje, buvo pašalinti iš rinkos.

Agroverslas
2018.04.16
Skaitmeninė maisto pramonė: į „blockchain“ jau sujungė ir vištas

Prancūzijos prekybos tinklas „Carrefour“ savo vartotojams siūlo „vištas su istorija“ – pasitelkusi...

Agroverslas
2018.04.14
EK kyla į kovą su nesąžiningos prekybos praktikomis

„Mažesni veiklos vykdytojai, tarp jų ir ūkininkai, kenčia nuo kitų grandinės partnerių taikomos nesąžiningos...

Agroverslas
2018.04.13
EK nori drausti dvejopos kokybės maisto produktus, gamintojai nežino, kas tai yra Premium

Europos Komisija pristatė pasiūlymą, kuriuo siekiama Bendrijoje uždrausti dvejopos kokybės maisto produktus,...

Agroverslas
2018.04.13
Per ketvirtį Lietuvoje sulaikytos 66 t nesaugių maisto produktų

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) per pirmąjį šių metų ketvirtį dėl įvairių neatitikimų...

Agroverslas
2018.04.12
Padažų gamintojai šoka pagal sveikos gyvensenos madas Premium

Ekologijos ir sveikos gyvensenos mados palietė ir padažų sektorių – parduotuvėse jau galima įsigyti ir...

Agroverslas
2018.04.12
EK siekia uždrausti dvejopos kokybės maisto produktus

Europos Komisija (EK) trečiadienį pateikė pasiūlymą dėl Naujų galimybių vartotojams dokumentų rinkinio,...

Agroverslas
2018.04.12
EK imasi veiksmų dėl maisto švaistymo

Iki 2030 m. iššvaistymo maisto kiekius sumažinti dvigubai – tokį įsipareigojimą prisiėmė Europos Sąjungos...

Agroverslas
2018.04.10
„Lidl“ mažina leistiną pesticidų likučių kiekį savo asortimente 7

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ paskelbė vaisių ir daržovių asortimento pirkimų strategiją. Viena iš...

Agroverslas
2018.04.10
Suirutė Europos cukraus rinkoje: išgyvens tik stipriausieji 1

Iš gamybos kvotų kokono „išvaduoti“ Europos cukraus gamintojai dabar kovoja, kad galėtų išgyventi...

Agroverslas
2018.04.10
T. Barštys: turėsime vieną pajėgiausių įmonių Europoje 9

Alytaus savivaldybei du sklypus Pramonės parke išnuomojus AB „Kauno grūdai“, netrukus prasidės greitai...

Pramonė
2018.04.09
Verslas su japonais: pasitiki, bet pakontroliuoja 1

Nuo importo priklausoma Japonijos maisto pramonė Lietuvos įmonėms – saldus kąsnis, nors nelengvai...

Agroverslas
2018.04.07
Japonijos IKEA lankytojai bus maitinami lietuviška sriuba 2

Bendrovė „Auga Group“ sutarė dėl bendradarbiavimo su prekybos tinklu IKEA – Japonijoje esančių parduotuvių...

Agroverslas
2018.04.06
Dėl sveikesnio produkto „Nestle“ pakeitė naudojamo cukraus struktūrą 1

„Nestle“ pranešė, kad nuo šiol jos gaminamuose batonėliuose „Milkybar Wowsomes“ bus 30% mažiau cukraus nei...

Agroverslas
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau