Smarkus „Coca-Cola“ kritimas galėjo būti dar didesnis

Publikuota: 2018-02-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Permainų metus išgyvenusios korporacijos „Coca-Cola Co.“ 2017 m. pajamos palyginti su 2016 m. smuko 15%, veiklos pelnas – 13%, o grynasis pelnas sumažėjo net  81%, tačiau tokie rezultatai vis tiek pranoko analitikų lūkesčius.

Per visus praėjusius metus šios didžiausios nealkoholinių gėrimų gamintojos pajamos siekė 35,4 mlrd. USD, veiklos pelnas sudarė 7,5 mlrd. USD, o grynasis pelnas – 1,3 mlrd. USD. 

Per ketvirtą ketvirtį jos pajamos siekė 7,5 mlrd. USD – penktadaliu mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nors analitikai prognozavo, jog „Coca-Cola Co.“ pastarojo ketvirčio pajamos sudarys apie 7,37 mlrd. USD.

Veiklos pelnas per ketvirtį siekė 1,3 mlrd. USD ir buvo 3% mažesnis, jei lyginsime su 2016 m. ketvirtu ketvirčiu.

Pakoreguotas ketvirčio pelnas akcijai siekė 39 centus ir buvo vienu centu didesnis už analitikų prognozių vidurkį.

Diversifikuoja veiklą

Didžiausia nealkoholinių gėrimų gamintoja pasaulyje, kaip rašo „The Economist“, išgyvena permainų laikotarpį.

VŽ rašė,  kad gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos „Fuzetea“ įvedimo kampanija 37-iose Europos valstybėse.

„Fuzetea“ vardas gėrimų gamintojos produktų krepšelyje keičia „Nestea“ prekės ženklą, kurį „Coca-Cola“ bemaž 16 m. vystė kartu su maisto pramonės gigante „Nestle“.

Brianas Smithas, „Coca-Cola“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems rytams ir Afrikai, prieš tai vadovavęs gaiviųjų gėrimų gamintojai Lotynų Amerikos regione, teigia, kad „Fuzetea“ pristatymas yra ryškiausias gėrimų gamintojos žingsnis Europoje per pastarąjį dešimtmetį.

Ponas Smithas pabrėžia, kad „Coca-Cola“ bendrovėje matome dramatiškus pokyčius per pastaruosius metus: tai ir besikeičiantys produktai, ir jų sudėtis, ir pakuotės.

„The Economist“ atkreipia dėmesį, kad kompanija siekia diversifikuoti pelno šaltinius. Pavyzdžiui, vanduo buteliukuose jau generuoja maždaug tiek pat pajamų kaip ir originalus „Coca-Cola“ limonadas, jei neįtrauktume dietinės ir „Zero“ versijų.

Kompanija investuoja ir į savo įvaizdį. „The Economist“ primena, kad pernai ji paskelbė, kad iki 2030-ųjų pasieks tikslą surinkti ir perdirbti visus savo gėrimų butelius ir skardines.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
„Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln. eurų nuostolių

Didžiausia Lietuvoje kiaulių augintoja Danijos kapitalo bendrovė „Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln.

Pramonė
2019.03.15
Lietuvoje yra erdvės ekologiškai produkcijai 2

Pernai Lietuvoje veikė 286 sertifikuotos įmonės, užsiimančios ekologiškų produktų perdirbimu, prekyba bei...

Pramonė
2019.03.15
„Stumbras“ dalį gamybos perkels iš Kauno į Alytų

Gamyklas „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“ ir „Gubernija“ valdančios bendrovės „MV Group Production“...

Pramonė
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Grybų karas: visi vienodi – kiekvienas originalus Premium 1

Dėl šokoladinių grybukų dizaino užvirę teisiniai ginčai tarp Vokietijos ir Lietuvos bendrovių parodė, kad...

Pramonė
2019.03.13
Kova dėl 23 mln. Eur – perdirbėjai pasijuto diskriminuojami Premium 1

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) norėtų, kad 23 mln. Eur ES parama, skirta žemės ūkio produkcijos perdirbėjams,...

Pramonė
2019.03.13
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
Vieni perdirbėjai skaičiavo nuostolius, kiti rado būdų didinti pelną Premium

Nors visi pieno perdirbėjai sutinka, kad praėję metai nebuvo patys lengviausi, bendrovių rezultatai...

Pramonė
2019.03.07
„Delikatesas“ investuoja į paukštieną – galės konkuruoti su lenkais Premium

Nors šalies paukštininkai kalba apie tai, kad konkuruoti su pigesne lenkiška paukštiena darosi vis sunkiau,...

Pramonė
2019.03.06
„Volfas Engelman“ pajamas augino 10% – pirko ir savi, ir kaimynai Premium 4

„Volfas Engelman“ skaičiuoja, kad praėję metai bendrovei buvo rekordiniai – pardavimo pajamas ji augino 9,9%...

Pramonė
2019.03.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau