Smarkus „Coca-Cola“ kritimas galėjo būti dar didesnis

Publikuota: 2018-02-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Permainų metus išgyvenusios korporacijos „Coca-Cola Co.“ 2017 m. pajamos palyginti su 2016 m. smuko 15%, veiklos pelnas – 13%, o grynasis pelnas sumažėjo net  81%, tačiau tokie rezultatai vis tiek pranoko analitikų lūkesčius.

Per visus praėjusius metus šios didžiausios nealkoholinių gėrimų gamintojos pajamos siekė 35,4 mlrd. USD, veiklos pelnas sudarė 7,5 mlrd. USD, o grynasis pelnas – 1,3 mlrd. USD. 

Per ketvirtą ketvirtį jos pajamos siekė 7,5 mlrd. USD – penktadaliu mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nors analitikai prognozavo, jog „Coca-Cola Co.“ pastarojo ketvirčio pajamos sudarys apie 7,37 mlrd. USD.

Veiklos pelnas per ketvirtį siekė 1,3 mlrd. USD ir buvo 3% mažesnis, jei lyginsime su 2016 m. ketvirtu ketvirčiu.

Pakoreguotas ketvirčio pelnas akcijai siekė 39 centus ir buvo vienu centu didesnis už analitikų prognozių vidurkį.

Diversifikuoja veiklą

Didžiausia nealkoholinių gėrimų gamintoja pasaulyje, kaip rašo „The Economist“, išgyvena permainų laikotarpį.

VŽ rašė,  kad gaiviųjų gėrimų gamintoja „The Coca-Cola Company“ 2018 m. pradeda su naujo prekės ženklo – paruoštos arbatos „Fuzetea“ įvedimo kampanija 37-iose Europos valstybėse.

„Fuzetea“ vardas gėrimų gamintojos produktų krepšelyje keičia „Nestea“ prekės ženklą, kurį „Coca-Cola“ bemaž 16 m. vystė kartu su maisto pramonės gigante „Nestle“.

Brianas Smithas, „Coca-Cola“ grupės prezidentas Europai, Artimiesiems rytams ir Afrikai, prieš tai vadovavęs gaiviųjų gėrimų gamintojai Lotynų Amerikos regione, teigia, kad „Fuzetea“ pristatymas yra ryškiausias gėrimų gamintojos žingsnis Europoje per pastarąjį dešimtmetį.

Ponas Smithas pabrėžia, kad „Coca-Cola“ bendrovėje matome dramatiškus pokyčius per pastaruosius metus: tai ir besikeičiantys produktai, ir jų sudėtis, ir pakuotės.

„The Economist“ atkreipia dėmesį, kad kompanija siekia diversifikuoti pelno šaltinius. Pavyzdžiui, vanduo buteliukuose jau generuoja maždaug tiek pat pajamų kaip ir originalus „Coca-Cola“ limonadas, jei neįtrauktume dietinės ir „Zero“ versijų.

Kompanija investuoja ir į savo įvaizdį. „The Economist“ primena, kad pernai ji paskelbė, kad iki 2030-ųjų pasieks tikslą surinkti ir perdirbti visus savo gėrimų butelius ir skardines.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pieno žvaigždžių“ pajamos šiemet sumažėjo 1,5%

Preliminariais neaudituotais duomenimis, AB „Pieno žvaigždės“ pardavimų pajamos per šių metų pirmus devynis...

Pramonė
2019.11.27
„Arvi kalakutams“ iškelta restruktūrizavimo byla

Su finansinėmis problemos susidurianti viena pagrindinių „Arvi“ grupės įmonių Marijampolės „Arvi kalakutai“...

Pramonė
2019.11.19
FNTT: įmonė „Geranta ir partneriai“ galėjo nuslėpti 80.000 Eur mokesčių

Tauragės mėsos perdirbimo įmonė „Geranta ir partneriai“ galėjo nuslėpti beveik 80.000 Eur mokesčių,...

Pramonė
2019.11.19
„Vilniaus duona“ į Panevėžio kepyklą investuoja 1,4 mln. Eur

Švedijos įmonių grupei „Lantmannen“ priklausanti „Vilniaus duona“ investuoja 1,4 mln. Eur į Panevėžio...

Pramonė
2019.11.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau