2025-01-10 05:50

Trypčiojimai aplink VMI klientų „šviesoforą“

„Dpa“ /„Scanpix“ nuotr.
„Dpa“ /„Scanpix“ nuotr.
Vadinamuoju Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) kliento profiliu mažokai domisi potencialūs jo vartotojai. Mokesčių administratorius tikisi, kad pradėjus viešinti profilio informaciją padėtis pagerės, – mat dabar jį gali matyti tik pačios bendrovės atstovai. Rinkos dalyviai sveikina viešumą ir skaidrumą, tačiau įžvelgia pačios paslaugos trūkumų: vieni teigia, kad prie profilio sudėtinga prisijungti, kiti – kad jame mokesčių mokėtojui nėra nieko naudinga, o inspekcijai – tik proga pasiviešinti.

VMI kliento profilį sudaro 4 kriterijų grupės: registravimo, deklaravimo, mokėjimo, elgsenos. Inspekcija teigia, kad tai leidžia bendrovėms susipažinti su rizikomis, kurių jų veikloje įžvelgia mokesčių administratorius.

Įmonės rizikingumas atvaizduojamas šviesoforo principu: jei pagal tam tikrą kriterijų ji nėra rizikinga – matyti žalias rodiklis, jei vertinama kaip mažai rizikinga – geltonas, jei vertinama kaip rizikinga – raudonas.

REDAKCINIS STRAIPSNIS (vedamasis) – redakcijos nuostatas atspindintis, jos vardu parašytas, neretai nenurodant konkretaus autoriaus, rašinys. Dažniausiai atsiliepia į kokius nors įvykius, visuomenės politinio gyvenimo problemas, tendencijas. Būdinga nedidelė, neretai vienoda visiems leidinio redakciniams straipsniams apimtis, glaustas minčių dėstymas, tezių pobūdžio argumentacija, naudojami publicistinės retorikos elementai. Įprasta pateikti išvadas, apibendrinimus, atspindinčius redakcijos nuostatas. (Žurnalistikos enciklopedija)

52795
130817
52791