2025-02-22 11:01

Kol rengiate gaires, darbuotojai DI naudojasi tyliai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kol įmonės tiria, kaip pelningai ir transformuojančiai panaudoti generatyvinį dirbtinį intelektą (DI), jų darbuotojai juo naudojasi jau ne tik asmeniniams reikalams, bet ir darbui. Teisininkai, bankininkai, gydytojai ir daugelis kitų specialistų dabar reguliariai įdarbina pokalbių robotus rašydami laiškus ar žinutes kolegoms, klientams ir pacientams.

Gali būti, kad bendrovių vadovai nepakankamai įvertina, kaip plačiai jų kolegos naudojasi šiomis technologijomis, rašo verslo naujienų portalas „Financial Times“.

Praėjusių metų spalio mėnesį „Deloitte“ atliktos apklausos apie DI įsisavinimą Europoje duomenimis, beveik pusė (47%) su generatyviniu DI susipažinusių respondentų jį naudojo asmeninėje veikloje, o ketvirtadalis (23%) – darbe. Apklausa taip pat atskleidė, kad ketvirtadalis darbuotojų naudojo tokius DI modelius, už kuriuos patys ir susimokėjo.

52795
130817
52791