Daugiausiai butų sostinėje pardavusi „KAITA Group“: skiname prieš kelis metus padarytų teisingų sprendimų vaisius

„Gegužę pardavėme 52 butus, o per šiuos metus planuojame parduoti jų 200. Rekordinius rezultatus kuria ne tik aplinkybės, tokios kaip atsigaunanti rinka, grįžtantis investuotojų bei naujakurių susidomėjimas, bet ir prieš kelis metus padaryti sprendimai. Šiandien savo klientams galime pasiūlyti išskirtinai didelį pasirinkimą, pagal būsto krepšelio dydį esame top trejetuke.
Taip yra todėl, kad 2022-2023 metais, rinkai sustojus, kai dauguma plėtotojų stabdė projektavimo, plėtros, statybų darbus, mes tikėjome: dirbome toliau, kūrėme ir šiandien galime prisitaikyti prie pačių įvairiausių klientų poreikių. Esame orientuoti į ilgalaikius rezultatus bei nuoseklų augimą, todėl puikiai suprantame, kad tik stabilumu galime sukurti ilgalaikę sėkmę“, – sako U. Latvys.
.jpg)
Išgrynino sėkmės formulę
Gegužė Vilniaus nekilnojamojo turto rinkai atnešė rekordus – sostinėje per mėnesį parduota 490 naujos statybos butų ir loftų. Tai – net 93 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tarp perkamiausių projektų atsidūrė ir „KAITA Group“ sprendimai: butų bei loftų projektai Naujamiestyje „Off!“ ir „Haivo“, modernūs dangoraižiai Viršuliškių kalvoje „Newton“, kartu su neuromokslininkais kuriami ilgam bei sveikam gyvenimui visapusiškai pritaikyti namai Žirmūnuose „Moods“.
Jau 9-erius metus veikiančios, keturių draugų įkurtos ir iki šiol kartu valdomos „KAITA Group“ plėtros strategija aiški – kurti gyvenamuosius pardavimui ir nuomai skirtus projektus patraukliausiuose Vilniaus rajonuose, remiantis šiuolaikinio žmogaus poreikiais.
„Įvairios lokacijos, skirtingiems gyvenimo etapams, charakteriams bei poreikiams pritaikyti sprendimai leidžia mums atliepti visų Vilniuje įsikurti norinčių žmonių lūkesčius: nuo čia mokytis atvykusių studentų iki „penthouse“ ieškančių verslininkų ar gausių šeimų.

Toks verslo diversifikavimas užtikrina sėkmingą ir tvarią veiklą visais laikais: tiek ekonomikos klestėjimo, tiek – stabtelėjimo“, – teigia „KAITA Group“ vadovas.
Bendrovė savo klientams siūlo įsikurti ne tik įprastuose butuose, bet ir tarp jaunų žmonių itin populiariuose loftuose – tiesa, efektyvesniuose, šiltesniuose ir kokybiškesniuose, nei įprasta, nes „KAITA Group“ loftai, kurių šiuo metu plėtojamuose projektuose liko vos keli, yra naujos statybos.
„Esame įpratę, kad loftas – tai sename pramoniniame name įrengtas būstas. Tačiau žmonės taip greitai pamilo aukštas lubas, pro didelius langus krintančią šviesą ir romantišką loftų atmosferą, kad nusprendėme sukurti juos naujai, kokybiškai. Savo projektuose plečiame ir loftų koncepciją: kuriame juos, pavyzdžiui, viršutiniuose dangoraižių aukštuose, paversdami itin prabangiais, šviesiais, įspūdingomis panoramomis išsiskiriančiais būstais. Ši mintis pasiteisino – loftus aktyviai perka tiek investuotojai, tiek po vieną ar poromis juose gyventi planuojantys žmonės“, – sako U. Latvys.

Išsiskiria drąsiais sprendimais
Rinkoje išsiskyręs sprendimas aktyviai plėtoti naujus NT projektus pardavimams sustojus visoje rinkoje nėra vienintelis drąsus „KAITA Group“ komandos žingsnis, užtikrinęs ilgalaikę bendrovės sėkmę. Bendrovė lyderiauja Lietuvos būsto nuomos sektoriuje, kuris generuoja stabilias ir lengvai prognozuojamas pajamas. „KAITA Group“ Vilniuje nuomoja daugiau nei 550 būstų, visoje Europoje - beveik 1000. Tai leidžia „KAITA Group“ diversifikuoti veiklą bei pajamų šaltinius, užtikrinti nuoseklų augimą bei sėkmingą veiklą įvairiomis ekonominės aplinkos sąlygomis.
„Šiandien co-living daugeliui jau yra girdėtas žodis. Tačiau, kai nusprendėme žengti į bendruomeniško būsto nuomos verslą, mūsų šalyje tai dar buvo visiška egzotika, mažiau populiari ši NT kategorija dar buvo ir kaimyninėse šalyse. Pataikėme: šiandien co-living išgyvena tikrą populiarumo sprogimą ir yra bene greičiausiai auganti NT sritis, kurios potencialas Lietuvoje dar toli gražu neišnaudotas“, – teigia ekspertas.

Tarp sėkmingiausių šio sektoriaus pavyzdžių – „KAITA Group“ vystomas „Youston“ prekės ženklas. Bendrovė gegužę sostinėje pirmavo pagal būsto pardavimo skaičius, tačiau, nepaisant tradicinio verslo sėkmės, anksti pasirinko žengti ir į naują, tuo metu Lietuvoje dar neišbandytą NT kategoriją.
Šiuo metu Vilniaus centrinėje dalyje veikiantys du „Youston“ co-living projektai jau antrus metus dirba 98–100 proc. užimtumu, o kvadratinio metro nuomos kainos siekia 30 - 35 eurus. Tai reikšmingai viršija klasikinės nuomos rodiklius kitose miesto dalyse ir prilygsta būsto nuomai senamiestyje. Bendrovė taip pat valdo tokiu pat užimtumu veikiantį „Youston“ projektą Prahoje, baigia įrengti Rygos centre ir visai neseniai pradėjo istorinės ligoninės konversiją į co-living erdves pačioje Londono širdyje – Holborno rajone, esančiame šalia žymiojo Tower tilto.
