2025-03-21 05:45

Trukt už vadžių, vėl iš pradžių: po fantastiškų metų kelininkai grįžo laukti darbų

Viršuje iš kairės: Aldas Rusevičius, AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius, Gediminas Gribulis, UAB „Fegdos grupė“ vadovas. Apačioje iš kairės: Artūras Prichodka, AB „Eurovia Lietuva“ vadovas, Šarūnas Frolenko, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas.
Viršuje iš kairės: Aldas Rusevičius, AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius, Gediminas Gribulis, UAB „Fegdos grupė“ vadovas. Apačioje iš kairės: Artūras Prichodka, AB „Eurovia Lietuva“ vadovas, Šarūnas Frolenko, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas.
Didžiųjų kelių infrastruktūros įmonių vadovai kone sutartinai sako, kad 2024 m. tiek pagal darbų apimtį, tiek pagal pajamas buvę labai geri. Vis dėlto šiemet to pakartoti nepavyks, mat daugelis darbuojasi tęsiamuose projektuose, o pildyti krepšelių ir planuoti ateities drąsiai negali – grįžta prie anksčiau itin kritikuotos praktikos vėliau, nei reikėtų verslui, skelbti viešuosius pirkimus.

Kovo viduryje pasibaigus vadinamajai techninei darbų pertraukai, VŽ tradiciškai pateikia kelių infrastruktūros sektoriaus apžvalgą.

Kad 2024 m. jame veikiančioms bendrovėms buvę geri, iliustruoja keli skaičiai. Pavyzdžiui, AB HISK fiksavo 84,3% apyvartos augimą iki 143 mln. Eur, UAB „Eurovia Lietuva“ – beveik 36%, iki 87 mln. Eur.

52795
130817
52791