Papasakojo, kuo unikali vartuose į Klaipėdą kylančio „Jūros miesto“ koncepcija

Ekosistema žmogui ir verslui
Pagal senąją praktiką Lietuvoje nekilnojamojo turto projektai daugiausiai būdavo įgyvendinami aiškų prioritetą skiriant vienai iš dviejų auditorijų: arba verslams, ieškantiems patalpų kasdienei veiklai, arba galutiniams fiziniams klientams - žmonėms, norintiems įsigyti prekių arba paslaugų. Pasak vieno iš „Jūros miestą“ vystančios grupės „Antai group“ vadovų D. Baičio, tokia perskyra yra šiek tiek pasenusi, o Vakaruose vis labiau pasiteisina B2B ir B2C reikmes integruojančių mišrių verslo parkų koncepcija:
„Šiuolaikiniai verslai vis dažniau siekia integruoti biuro, prekybos ir sandėliavimo funkcijas vienoje erdvėje. Atliepdami sparčiai augantį „stock-office“ patalpų poreikį, „Jūros miesto“ patalpų nuomininkams suteiksime galimybę taupyti laiką ir pinigus, o galutiniams klientams – čia pat vietoje patenkinti svarbiausias reikmes.“
Projekto atstovo teigimu, „Jūros mieste“ įgyvendinamas mišrusis prekybos ir verslo parko modelis išsiskiria trimis esminiais privalumais:
1. Srauto pastovumas
Atsisakius senosios, Vakarų Lietuvoje tebegaliojančios dichotomijos tarp „prekybos centro“ ir „verslo parko“, atsiranda galimybė kurti komerciškai gyvybingą ekosistemą. Viena vertus, „Jūros miesto“ srautingumą užtikrins jau vien išskirtinė projekto lokacija bei ribojimasis su Jakų žiedu bei Palangos plentu. Kita vertus, naujuose biuruose įsikursiančių verslų darbuotojai ir patys taps nuolatiniais vietos prekybos erdvių lankytojais bei klientais.
2. Lankstumas ir sinergija
Planuojama, kad „Jūros miestą“ sudarys septyni skirtingo tipo pastatai, numatant galimybę suplanuoti ir individualiai pritaikyti patalpas net ir labai specifinėms nuomininkų reikmėms. Jau dabar žinoma, jog čia veiks sėkmingi prekiniai ženklai šeimos sveikatingumo, sporto, namų ir sodo reikmenų, transporto, kasdienių maisto prekių ir kitose srityse. O bendrame nuomininkų sąstate numatytos erdvės ir mažesniems, patalpų nuo 50 kv. m ieškantiems prekybininkams. Lyginant su klasikiniais, dažniausiai į vieną siaurą sritį fokusuotais verslo parkais, „Jūros miestas“ bus gerokai atviresnis, universalesnis bei įgalins skirtingo profilio verslų sinergiją.
3. Efektyvi logistika ir patogumas
Itin didelis dėmesys numatytas vietos infrastruktūrai. „Jūros miestas“ turės net tris įvažiavimus, kad būtų patogiai pasiekiamas ir ryškiai matomas iš skirtingų pusių keliaujantiems žmonėms. Pačiame kvartale numatomos gausios stovėjimo aikštelės, kelios dešimtys elektromobilių krovimo stotelių, apgalvotos bendrosios poilsio erdvės, tvarūs apželdinimo sprendimai, svarbiausios maitinimo ir kt. įstaigos. Tai reiškia, jog verslai, pasirinkdami savo veiklai šį prekybos ir verslo parką, užsitikrins ne tik veiklos efektyvumą, bet ir patogesnę kasdienybę tiek miestelio lankytojams, tiek čia dirbsiantiems darbuotojams.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2785?placement=
„Mūsų tikslas – sukurti ekosistemą, kurioje viską, kas svarbu, nuomininkai ir galutiniai klientai rastų vienoje vietoje. Verslai „Jūros mieste“ patenkins prekybos, administracinius bei sandėliavimo poreikius bei efektyviau vystys savo veiklą, o žmonės ne tik iš Klaipėdos, bet ir iš visos Lietuvos čia atvyks gerai praleisti laiką bei apsirūpinti prekėmis ir paslaugomis“, - teigia D. Baitis.
Į projektą „Jūros miestas“ iš viso numatoma investuoti 26 mln. eurų. 2025 m. planuojama užbaigti pirmuosius daugiafunkcinės paskirties pastatus. Jau šią vasarą čia savo veiklą pradės ir pirmieji nuomininkai. Verslai, besidomintys augimo galimybėmis Vakarų Lietuvoje, kviečiami skubiai susisiekti ir išdėstyti savąją viziją, kadangi beveik du trečdaliai projekte numatomų patalpų jau rezervuota.