2025-07-09 05:45

Žiniasklaidos planavimo agentūros: didžiųjų reklamdavių koziris ir nuosaikumo nuotaikos

Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2024-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo permainingi: į viršų palypėti pavyko toms, kurių krepšelyje atsidūrė didieji reklamos užsakovai.

Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2024-iųjų rodiklius, rikiuojasi UAB „Dentsu Lithuania“, jungianti žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“. Konsoliduoti agentūrų pardavimai 2024 m. augo 16,4% ir siekė 36,64 mln. Eur.

„Dentsu Lithuania“ savo segmente išsiskiria ir gerokai išaugusiais pelningumo rodikliais: grynasis konsoliduotasis pelnas 2024 m. siekė 1,89 mln. Eur ir buvo beveik 4 kartus didesnis nei 2023 m. Agentūros grynasis pelningumas siekė 5,2%. Antra pagal šį rodiklį – „Open Agency“ (2,8%). 

52795
130817
52791