Žiniasklaidos planavimo agentūros: didžiųjų reklamdavių koziris ir nuosaikumo nuotaikos
Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2024-iųjų rodiklius, rikiuojasi UAB „Dentsu Lithuania“, jungianti žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“. Konsoliduoti agentūrų pardavimai 2024 m. augo 16,4% ir siekė 36,64 mln. Eur.
„Dentsu Lithuania“ savo segmente išsiskiria ir gerokai išaugusiais pelningumo rodikliais: grynasis konsoliduotasis pelnas 2024 m. siekė 1,89 mln. Eur ir buvo beveik 4 kartus didesnis nei 2023 m. Agentūros grynasis pelningumas siekė 5,2%. Antra pagal šį rodiklį – „Open Agency“ (2,8%).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai