„Instagram“ K. Meschino užleido vietą B. Nicholson, „Facebook“ traukiasi iš žaidimo
Dominuojantys socialiniai tinklai influencerių rinkodarai – „Instagram“ ir „TikTok“

Absoliuti dauguma prekių ženklų darbui su influenceriais pasitelkia „Instagram“ (2024m. taip teigė 92% respondentų, 2023 m. – 95%, 2021 m. – 94%).
Antroje vietoje Lietuvoje jau rikiuojasi „TikTok“ (dar 2023 m. čia buvo „Facebook“). Pernai 30% specialistų teigė bendradarbiajantys su „TikTok“ nuomonės formuotojais, kai 2023m. tokių buvo 24%, o 2021 m.– tik 7%, rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir tyrimų bendrovės „Kantar“ tyrimas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai