Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-07-03 05:45

„Instagram“ K. Meschino užleido vietą B. Nicholson, „Facebook“ traukiasi iš žaidimo

Dominuojantys socialiniai tinklai influencerių rinkodarai – „Instagram“ ir „TikTok“

Influenceriai, turinio kūrėjai (iš kairės) Laurynas Zmejauskas-Safas, Beata Nicholson, Vaidotas Grincevičius-Whydotas. „YouTube“, „TikTok“, „BNS Foto“ nuotr.
Influenceriai, turinio kūrėjai (iš kairės) Laurynas Zmejauskas-Safas, Beata Nicholson, Vaidotas Grincevičius-Whydotas. „YouTube“, „TikTok“, „BNS Foto“ nuotr.
Lietuvos nuomonės formuotojų segmentas evoliucionuoja: keičiasi ne tik lyderiai, bet ir turinio formatai, auditorijos lūkesčiai ir platformos, vienos jų įgauna vis daugiau svorio, o kitos pamažu traukiasi.

Absoliuti dauguma prekių ženklų darbui su influenceriais pasitelkia „Instagram“ (2024m. taip teigė 92% respondentų, 2023 m. – 95%, 2021 m. – 94%).

Antroje vietoje Lietuvoje jau rikiuojasi „TikTok“ (dar 2023 m. čia buvo „Facebook“). Pernai 30% specialistų teigė bendradarbiajantys su „TikTok“ nuomonės formuotojais, kai 2023m. tokių buvo 24%, o 2021 m.– tik 7%, rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir tyrimų bendrovės „Kantar“ tyrimas.

52795
130817
52791