2025-05-02 20:20

„Senukai“ susigrąžino ambicingą šūkį, ekspertai primena apie rizikas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Statybinių ir buities prekių prekybos tinklas „Senukai“ atnaujina savo šūkį ir pozicionavimą. Tinklas susigrąžina anksčiau naudotą ambicingą šūkį „Visada išsirinksi“, o rinkodaros ekspertai primena apie galimas rizikas, pasirinkus absoliutinantį šūkį.

Pastaraisiais metais tinklas naudojo šūkį „Nuo patarimo iki sprendimo“, o 2006 m. viduryje registruotą „Visada išsirinksi“, kurį dabar ir susigrąžina – iki 2019 m. 

„Prieš kurį laiką mūsų naudotam šūkiui suteikėme naują, platesnę prasmę, tuo pačiu išsikeldami ir sau dar ambicingesnį tikslą. Šūkio centre – mūsų klientas, jo kasdienybė ir namai, tai pažadas kiekvienam pirkėjui“, – sako Jovita Daškevičienė, „Senukų“ grupės vykdomoji direktorė Baltijos šalims.

52795
130817
52791