„Eikos“ prekių ženklų pokyčiai – ne revoliucija, o evoliucija

VŽ rašė, kad apie šiuos pokyčius įmonės Registrų centrui kovo pranešė kovo pradžioje.
Domas Dargis, „EIKA Group“ generalinis direktorius, sako, kad naujas prekių ženklas atspindi grupės įmonėse įvykusius pokyčius, platų veiklos spektrą, modernius sprendimus, o tuo pačiu ir diktuoja kryptį ateičiai.
„Per savo veiklos metus išaugome tiek veiklų spektro, tiek geografine prasme. Jau dirbame su Lenkija, Slovakija, Latvija ir keliame sau tikslą tapti lyderiaujančią NT įmonių grupe vidurio ir rytų Europoje“, – planus dėlioja D. Dargis.
„Eika Group“ prekių ženklų keitimo partneriais tapo ženklodaros agentūros „Synthesis Consulting“ ir „andstudio“.
„Džiaugiamės galimybe padėdami transformuotis vienam žinomiausių ir sėkmingiausių nepriklausomoje Lietuvoje sukurtų prekių ženklų. Projektas buvo kompleksiškas, apėmė tiek prekių ženklo vizijos, stiprybių išsigryninimą, tiek prekių ženklo architektūrą. Nors „Eika“ vardas buvo ir yra savotiškas kokybės ženklas, įmonių grupė jį „išaugo“. Siekėme sukurti tokį prekių ženklą, kuris aiškiai komunikuotų savo vertę ne tik rinkai ir potencialiems klientams bei partneriams, bet ir platesnei visuomenei“, – sako Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas.
Pasak jo, naujojo grupės prekių ženklo ašimi tapo klestinčių miestų vizija, prie kurios išpildymo reikšmingai prisideda visos grupės įmonės.
Augustinas Paukštė, „andstudio“ bendraįkūrėjas ir kūrybos vadovas, akcentuoja, kad naujasis „Eika Group“ logotipas – ne revoliucija, o evoliucija: „Kurdami jį, atsispyrėme nuo senojo logotipo – įstrižai kylančios formos, simbolizuojančios augimą. Šis elementas tapo dar ryškesnis ir iškilo į pirmą planą, dar labiau pabrėždamas nuolatinio tobulėjimo ir augimo idėją. Svarbus pokytis – atsisakėme atskiro simbolio, o pats logotipas įgavo rėmelį. Tai padaryta siekiant aiškumo ir sistemos vientisumo – augant grupės veiklos kryptims, identitetas turėjo tapti paprastesnis ir lengviau pritaikomas visoms įmonių grupės verslo šakoms“.
A. Paukštės teigimu, atnaujintas vizualinis identitetas atspindi besiplečiančią „Eika Group“ – tiek veiklos sričių, tiek investicijų, tiek geografinės plėtros prasme.
„Dėl šios priežasties identitete atsirado daugiau spalvų, formų ir vizualinių elementų. Nors statybos ir nekilnojamasis turtas išlieka viena pagrindinių grupės veiklų, naujasis identitetas yra demokratiškesnis, lankstesnis“, – įsitikinęs A. Paukštė.
Ne pirmas ryškesnis pokytis
„Synthesis Consulting Group“ prisidėjo ir prie strateginius pokyčius įgyvendinančio Šiaulių banko pokyčio, šį kovą paskelbusio, kad keičia pavadinimą į AB „Artea bankas“.
Bankas kovo 31 d. šaukiamame akcininkų susirinkime siūlo patvirtinti naująjį pavadinimą.
VŽ primena, kad ryškų pokytį bankų segmente turėjome ir praėjusių metų pradžioje, kai Medicinos bankas tapo „Urbo“ banku.
Rinkodaros ekspertai primena, kad vizualines sąsajas verta išlaikyti, kai senojo prekių ženklo sukauptas „kapitalas“ yra didelis, o atsinaujinti iš esmės tada, kai verslas iš esmės išauga savo marškinėlius, o pavadinimas įprasmina jau tik mažą dalį verslo.
Pastarajam atvejui galima priskirti abiejų bankų pokyčius, pirmajam – „Eikos“ prekių ženklų atsinaujinimą.
„Eika Group“ veiklos sritys apima nekilnojamą turtą, statybą, fondų valdymą, apgyvendinimo paslaugas, infrastruktūros projektus ir technologijas.

„Nepriklausomai nuo to, apie kurią grupės įmonę kalbėtume, mūsų bendras tikslas ir galutinis veiklos rezultatas yra klestintis miestas. Tai yra pabrėžiama ir atnaujintame grupės pozicionavime“, – pažymi D. Dargis.
Įmonių grupei taip pat priklauso NT projektų valdymo įmonė „Eika Development“, kurios veikla apima visas NT paslaugas ir produktus. Šios įmonės vystomi prekių ženklai – „Eika Commercial“, skirtas komercinio turto nuomai bei „Eika Homes“, skirtas butų pardavimams. Grupei taip pat priklauso statybų įmonė „Eika Construction“ ir investicinių fondų valdymo įmonė „Eika Asset Management“.
Vasario pabaigoje apie simbolinius pokyčius pranešė ir dar viena didžiausių ir ilgiausiai veikiančių statybos bendrovių Lietuvoje, AB Panevėžio statybos trestas, planuojanti keisti juridinį pavadinimą į AB „PST Group“. Šį pakeitimą dar turės patvirtinti akcininkai per susirinkimą, numatytą kovo pabaigoje.
Kartu yra atnaujinamas ir įmonės prekės ženklas – keičiamas logotipas bei vizualinis identitetas. Naują PST prekės ženklą padėjo kurti prekės ženklų identiteto agentūra „Imagine“ (UAB „Stebink“) .
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai