2025-02-04 10:05

„AVAD Baltic“ bendradarbiaus su „BPN Intense“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „AVAD Baltic“, „Apple“ prekės ženklo įrenginių didmeninė platintoja Baltijos šalyje, pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – agentūrą „BPN Intense“.

Sutartis su žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) pasirašyta dvejiems metams su galimybe ją pratęsti dar metus.

„Atstovaudami visame pasaulyje garsų technologijų prekės ženklą patys nuolat ieškome inovatyvių sprendimų ir įgyvendiname naujoves. Tikime, kad partnerystė su „BPN Intense“ atlieps mūsų verslo augimo viziją, didins veiklos efektyvumą ir padės atrasti naujų optimalių sprendimų bei medijų derinių, kai žiniasklaidos planavimas ir pirkimas vyks konsoliduotai“, – išplatintame pranešime teigia Justinas Jautžemis, „AVAD Baltic“ rinkodaros vadovas.

Tarp didžiausių „BPN Intense“ klientų yra „Lidl Lietuva“, „Topo grupė“, „Gintarinė vaistinė“, „Inchcape Baltics“, „Membershop“ ir kt.

VŽ rašė, kad 2023-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs, itin reikšmingą šuolį į viršų demonstruoja visos pirmajame penketuke esančios bendrovės. Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2023-iųjų rodiklius, – lyderiaujančias pozicijas išlaikiusi „Dentsu Lithuania“, jungianti žiniasklaidos planavimo bendroves „Carat“ ir „Dentsu X“ bei skaitmeninę agentūrą „iProspect“. Trečioje pozicijoje – „BPN Intense“.

„BPN Intense“ nuo pat veiklos starto 2016 m. yra viena sparčiausiai augančių žiniasklaidos planavimo agentūrų regione.

 

 

 

52795
130817
52791