Dirbtinio intelekto agentė „Ana“ – priešnuodis socialiniams tinklams
Startuolio „Ana“ kūrėjai – Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vienas įkūrėjų, kūrybingumo kursų lektorius, reklamos ekspertas, ir Tomas Dirvonskas, prisidėjęs ne prie vienos pasaulio verslų programėlių kūrimo, prieš kurį laiką dirbęs vadovaujamą darbą grožio paslaugų rezervacijos platformoje „Treatwell“.
Projektas „Ana“, prasidėjęs dar pernai kaip „A Phone, a Friend“ (UAB „Kasdienis maištas“), dabar yra vystomas keturių žmonių komandos Vilniuje. „Ana“ finansuojama ankstyvosiomis investicijomis iš rizikos kapitalo fondų „Firstpick“ (Lietuva) ir „Heartfelt“ (Vokietija). Pradinės investicijos siekia 200.000 Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai