2025-01-08 05:45

Dirbtinio intelekto agentė „Ana“ – priešnuodis socialiniams tinklams

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vienas įkūrėjų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vienas įkūrėjų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nauja Lietuvoje sukurta dirbtinio intelekto programėlė „Ana“ žada vartotojams padėti spręsti šiandienio informacijos pertekliaus iššūkį, atrinkdama ir pateikdama tik tai, kas svarbu ir aktualu konkrečiam vartotojui.

Startuolio „Ana“ kūrėjai – Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vienas įkūrėjų, kūrybingumo kursų lektorius, reklamos ekspertas, ir Tomas Dirvonskas, prisidėjęs ne prie vienos pasaulio verslų programėlių kūrimo, prieš kurį laiką dirbęs vadovaujamą darbą grožio paslaugų rezervacijos platformoje „Treatwell“. 

Projektas „Ana“, prasidėjęs dar pernai kaip „A Phone, a Friend“ (UAB „Kasdienis maištas“), dabar yra vystomas keturių žmonių komandos Vilniuje. „Ana“ finansuojama ankstyvosiomis investicijomis iš rizikos kapitalo fondų „Firstpick“ (Lietuva) ir „Heartfelt“ (Vokietija). Pradinės investicijos siekia 200.000 Eur. 

52795
130817
52791