2025-08-13 05:45

Briedis lankoje, arba Kaip uždirbti pelno iš prekybos maistu internete

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Maisto prekybos internetu verslas, regis, turi potencialo – bendrai pasaulyje vartotojų daugėja, apyvartos auga, tačiau pelnu kol kas negali pasidžiaugti ne tik mūsų vietinės e. prekybos bendrovės, bet ir didesnėse šalyse veikiantys žaidėjai. Iššūkių šiame versle lieka nemažai, tačiau jau gausiai investavę prekybininkai neketina pasiduoti – šalia e. parduotuvių remdamiesi ir fizinės prekybos verslu, strateguoja augimą ir proveržį.

Menkas pelningumas, didelės klientų pritraukimo ir logistikos išlaidos, brangstanti darbo jėga, platus, patogiai pasiekiamas fizinių parduotuvių tinklas – iššūkiai, kuriuos tenka spręsti kiekvienai e. parduotuvei, prekiaujančiai maistu.

O dar klientų išrankumas, skundai dėl netinkamai atrinktų vaisių ar daržovių, neįtikusių alternatyvų, paties prekybininko parinktų, jei realiai užsakytos prekės nebuvo, palieka vis mažiau galimybių įtikinti klientą toliau pirkti internetu, o ne pačiam susirinkti būtiniausių maisto prekių krepšelį prie namų esančioje parduotuvėje. 

52795
130817
52791