Platformą „Last Mile“ valdanti įmonė auga, bet veikla nuostolinga
Lyginamuoju laikotarpiu „Greituolio“ grynasis nuostolis padidėjo nuo 2,7 mln. Eur 2023 m. iki 2,8 mln. 2024 m., rodo bendrovės Registrų centrui (RC) pateikta finansinė ataskaita. O „Spartuolio“ minusas už du veiklos mėnesius sudarė 342.228 Eur.
Anksčiau prekės ženklas „LastMile“ buvo siejamas su jį sukūrusiu Lietuvos startuoliu „Greituolis“, dabar tai – „Spartuolio“ platforma.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai