2025-03-29 12:22

„Tupperware“ pradeda antrą gyvenimą

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Po kelis mėnesius trukusios nežinios „Tupperware“ pradeda antrą gyvenimą: Prancūzijos verslininkas Cedric‘as Meston‘as, augalinio maisto prekės ženklo „HappyVore“ savininkas, perima gerai žinomą JAV virtuvės reikmenų prekių ženklą. Veikla pirmiausia bus atnaujinta Belgijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir Lenkijoje.

Gerai žinomi „Tupperware“ gaminiai nuo balandžio grįš į lentynas tiek fiziškai, tiek internetu. Mišria pardavimo strategija siekiama sujungti istorinį prekybos agentų tinklą su e. komercija ir fizinėmis parduotuvėmis, rašo specializuotas prekybos leidinys „Retail Detail“.

Prekės ženklo atgimimas grindžiamas trimis ramsčiais: bus siekiama sparčiai atkurti buvusių prekybos konsultantų tinklą, geriau atitikti šiuolaikinius vartojimo įpročius ir sukurti stipresnę platinimo bazę.

52795
130817
52791