„Tupperware“ pradeda antrą gyvenimą
Gerai žinomi „Tupperware“ gaminiai nuo balandžio grįš į lentynas tiek fiziškai, tiek internetu. Mišria pardavimo strategija siekiama sujungti istorinį prekybos agentų tinklą su e. komercija ir fizinėmis parduotuvėmis, rašo specializuotas prekybos leidinys „Retail Detail“.
Prekės ženklo atgimimas grindžiamas trimis ramsčiais: bus siekiama sparčiai atkurti buvusių prekybos konsultantų tinklą, geriau atitikti šiuolaikinius vartojimo įpročius ir sukurti stipresnę platinimo bazę.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai