„Tupperware“ pradeda antrą gyvenimą

Gerai žinomi „Tupperware“ gaminiai nuo balandžio grįš į lentynas tiek fiziškai, tiek internetu. Mišria pardavimo strategija siekiama sujungti istorinį prekybos agentų tinklą su e. komercija ir fizinėmis parduotuvėmis, rašo specializuotas prekybos leidinys „Retail Detail“.
Prekės ženklo atgimimas grindžiamas trimis ramsčiais: bus siekiama sparčiai atkurti buvusių prekybos konsultantų tinklą, geriau atitikti šiuolaikinius vartojimo įpročius ir sukurti stipresnę platinimo bazę.
Platinimo pagrindą vėl sudarys maždaug 20.000 konsultantų tinklas, bus rengiami nauji pardavimų mokymai, diegiamos skaitmeninės priemonės.
„Šis atgimimas – visų pirma žmogiškasis ir verslumo nuotykis“, – sako Augustinas Rudigozas, vienas vadovų, atsakingas už veiklą Prancūzijoje. Jis kartu su kolega Aymericu Porte'u iki šių metų pabaigos tikisi pasiekti 100 mln. Eur apyvartą.
„Tupperware“, kurios bendra apyvarta penkiose minėtose šalyse, kuriose dabar atnaujinama veikla, 2021 m. gavo beveik 400 mln. Eur pardavimo pajamų.
Vadovybės požiūriu, atgimimas neišvengiamai turi būti siejamas su tvarumu. Tiek klasikiniai asortimento gaminiai, tiek naujos nerūdijančio plieno, stiklo ir perdirbto plastiko gaminių linijos turi atitikti vartotojų tvarumo lūkesčius.
Įmonė taip pat atsižvelgia į atsakingas tiekimo linijas, atsekamas medžiagas ir mažą poveikį aplinkai darančius gamybos procesus.
Naujieji savininkai regi ir iššūkių: tai – liekantis ekonominis neapibrėžtumas, infliacija ir didėjantis sąmoningumas dėl plastiko vartojimo. Išskirtiniu konkurenciniu pranašumu verslininkai įvardija stiprų garantinio aptarnavimo tinklą.
Veikla nutrūko sausį
VŽ rašė, kad JAV virtuvės reikmenų prekių ženklas „Tupperware“, pasibaigus prekybos licencijai, sausio 8 d. paliko Europą, kur veikė ilgiau kaip pusę amžiaus.
JAV „Tupperware“ pradžia – 1946 m., kai chemikas Earlas Tupperis ėmėsi lanksčių plastiko gaminių produkcijos po Didžiosios depresijos. Jis pasiūlė sprendimą – indą, kuris leistų šeimoms taupyti pinigus išvengiant maisto švaistymo, o jo sandarumą ir dangtį įkvėpė dažų skardinė.
VŽ primena, kad 2024 m. rugsėjį „Tupperware Brands Corporation“ savanoriškai pradėjo bankroto procedūrą, bet lapkritį kreditorių grupė, įkūrusi „Party Products LCC“ bendrovę, įsigijo tam tikrą „Tupperware Brands Corporation“ turtą, įskaitant „Tupperware“ prekių ženklą ir susijusią intelektinę nuosavybę, taip pat veiklą pagrindinėse rinkose. „Tupperware“ tęsia veiklą JAV, Kanadoje, Meksikoje, Brazilijoje, Kinijoje, Pietų Korėjoje, Indijoje ir Malaizijoje.
Lietuvoje daugiau kaip 17 metų „Tupperware“ atstovavo bendrovė „Tvarkos linija“.
VŽ taip pat rašė, 2024-ųjų vasarą „Tupperware“, bendradarbiaudamas su agentūra „Landor“, atnaujino savo prekės ženklą. Agentūrai teko spręsti iššūkį, kaip sujungti nostalgišką palikimą ir žinomumą su šiuolaikine virtuve, paverčiant savo produktus ne tik praktiškais, bet ir bent šiek tiek trokštamais.
„Tai daugiau nei dizaino ir produktų atnaujinimas – tai spalvingas kvietimas naujai kartai atrasti „Tupperware“. Žinoma, turbūt tik laikas parodys, kaip jiems seksis pokyčius įgyvendinti versle“, – pokytį komentuoja Gediminas Užkuraitis, prekių ženklų strategijos ir dizaino agentūros „Synthesis Consulting Group“ vadovas, partneris.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai