3 istorijos: kaip parduoti paslaugas, kurių vertė – dešimtys milijonų
Prieš kelias savaitės vykusioje „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimo profesionalų diena“, Justas Gudavičius, „Twoday“ vykdantysis direktorius, šias pareigas anksčiau užėmęs „Devbridge“, dalijosi patirtimi, kuri jam padėjo parduoti IT paslaugų už milijonus eurų visame pasaulyje.
„Pastaruosius 10 metų Lietuvos ekonomika augo daug greičiau, nei, tarkime, Vokietijos. Ilgamečiai klientai netruko pastebėti, kad mūsų paslaugos tapo labai brangios. Konkuruoti mažiausia kaina iš esmės nėra sunku. Kur kas sunkiau atsakyti į klausimus, ar mano siūloma paslauga, prekė, produktas padės klientui kurti pageidaujamą vertę? Ar techniškai iš viso įmanoma pasiekti rezultatą už klientui priimtiną kainą“, - pažymi IT paslaugas ilgus metus pardavinėjęs J. Gudavičius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai