2025-02-28 10:08

3 istorijos: kaip parduoti paslaugas, kurių vertė – dešimtys milijonų

Justas Gudavičius, daugiau nei 10 m. kuriantis partnerystes, parduodant skaitmeninių produktų inžinerijos paslaugas globalioms organizacijoms. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Justas Gudavičius, daugiau nei 10 m. kuriantis partnerystes, parduodant skaitmeninių produktų inžinerijos paslaugas globalioms organizacijoms. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jau daug kartų patvirtinta, kad Lietuva nebėra mažų kainų ir sąnaudų šalis. Ir puiku, nes kas gi norėtų dirbti daug, o uždirbti mažai. Tačiau kai tapome brangūs ir klientams iš istoriškai turtingų šalių, konkuruoti turime kurdami partnerystes, kelias į kurias ne visuomet sklandus ir lengvas.

Prieš kelias savaitės vykusioje „Verslo žinių“ konferencijoje „Pardavimo profesionalų diena“, Justas Gudavičius, „Twoday“ vykdantysis direktorius, šias pareigas anksčiau užėmęs „Devbridge“, dalijosi patirtimi, kuri jam padėjo parduoti IT paslaugų už milijonus eurų visame pasaulyje.

„Pastaruosius 10 metų Lietuvos ekonomika augo daug greičiau, nei, tarkime, Vokietijos. Ilgamečiai klientai netruko pastebėti, kad mūsų paslaugos tapo labai brangios. Konkuruoti mažiausia kaina iš esmės nėra sunku. Kur kas sunkiau atsakyti į klausimus, ar mano siūloma paslauga, prekė, produktas padės klientui kurti pageidaujamą vertę? Ar techniškai iš viso įmanoma pasiekti rezultatą už klientui priimtiną kainą“, - pažymi IT paslaugas ilgus metus pardavinėjęs J. Gudavičius.

52795
130817
52791