2024-08-24 10:43

7 Jungtinės Karalystės prekių ženklai, keliantys e. prekybos kartelę

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkai yra išvystę vieną pažangiausių e. prekybos rinkų Europoje: pernai internetu pirko beveik 60 mln. gyventojų, o iki 2025 m. jų gali padaugėti iki 62,1 mln., rodo duomenų analitikos bendrovės „Statista“ prognozė. „Retail Gazette“ apžvelgia ambicingiausias e. prekybos platformas šalyje.

Didžiausias JK prekybos tinklas „Tesco“, anksčiau internetu prekiavęs tik savo asortimentu, šią vasarą atidarė e. prekybos platformą, kurioje savo gaminius gali siūlyti trečiųjų šalių partneriai. Pasak įmonės vadovybės, praėjus dviem mėnesiams nuo prekyvietės atidarymo, kai buvo pasiūlyta 9.000 partnerių prekių, jos asortimentas išsiplėtė daugiau nei dvigubai. Dabar „Tesco“ platformoje siūloma daugiau nei 20.000 sodo, namų apyvokos, žaislų, sporto, kūdikių, grožio ir naminių gyvūnų priežiūros prekių.

Birželį savo veiklos mastą išplėtusi mažmeninės prekybos milžinė planuoja tapti vieno langelio principu veikiančia parduotuve, kurioje bus galima rasti viską, ko reikia pirkėjams.

52795
130817
52791