Pramonė
Pramonė
Pramonė
Pramonė
Pramonė
2025-06-01 10:01

Nusivylimą E. Musku pavertė pelningu verslu

Jenso Kalaene (dpa/„Scanpix“) nuotr.
Jenso Kalaene (dpa/„Scanpix“) nuotr.
Iš nusivylimo gimė pelningas verslas: Elonui Muskui sukėlus politines diskusijas, tūkstančiai „Tesla“ vairuotojų, norėdami nuo jo atsiriboti, ant savo automobilių klijuoja provokuojančius lipdukus.

Tai, kas prasidėjo kaip spontaniška nusivylusio „Tesla“ pirkėjo idėja, išaugo į pelningą smulkųjį verslą. 47 metų dizaineris mėgėjas Matthew Hilleris iš Havajų kuria ir parduoda lipdukus „Tesla“ vairuotojams, kurių motyvas: „Aš tai nusipirkau prieš Elonui išprotėjant“, „Elonas – mėšlo krūva“ ar „Elonas sunaikino mano perpardavimo vertę“.

Lipdukų paklausa šoktelėjo, kai E. Muskas atvirai parėmė Donaldą Trumpą 2024 m. JAV rinkimų kampanijoje ir kartu su juo pasirodė rinkimų renginiuose. O kulminacija tapo kontroversiškas milijardieriaus pasirodymas scenoje su D. Trumpu jo inauguracijos dieną. Po to M. Hilleris kartais parduodavo po 500 lipdukų per dieną.

52795
130817
52791