Nusivylimą E. Musku pavertė pelningu verslu

Tai, kas prasidėjo kaip spontaniška nusivylusio „Tesla“ pirkėjo idėja, išaugo į pelningą smulkųjį verslą. 47 metų dizaineris mėgėjas Matthew Hilleris iš Havajų kuria ir parduoda lipdukus „Tesla“ vairuotojams, kurių motyvas: „Aš tai nusipirkau prieš Elonui išprotėjant“, „Elonas – mėšlo krūva“ ar „Elonas sunaikino mano perpardavimo vertę“.
Lipdukų paklausa šoktelėjo, kai E. Muskas atvirai parėmė Donaldą Trumpą 2024 m. JAV rinkimų kampanijoje ir kartu su juo pasirodė rinkimų renginiuose. O kulminacija tapo kontroversiškas milijardieriaus pasirodymas scenoje su D. Trumpu jo inauguracijos dieną. Po to M. Hilleris kartais parduodavo po 500 lipdukų per dieną.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai