„Audimo“ grupės įmonė patyrė nuostolių, bet turi naują strategiją
Per 2024 m. bendrovė pardavė produkcijos ir paslaugų už 10,6 mln. Eur, 19% mažiau negu prieš metus.
„Rezultatams įtakos turėjo du pagrindiniai veiksniai. Pirma, dėl neįprastai šiltų orų – ilgos vasaros ir švelnios žiemos – reikšmingai sumažėjo paklausa sezoninėms prekėms. Pastebime, kad Lietuvos pirkėjai vis dažniau renkasi funkcionalias, tarpsezonines prekes. Tai tendencija, kurią jau galima matyti ir Vakarų Europoje“, – „Verslo žinioms“ teigia Daiva Šulienė, UAB „Audimas Brand“ vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai