2025-05-28 05:45

„Audimo“ grupės įmonė patyrė nuostolių, bet turi naują strategiją

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sportinės ir laisvalaikio aprangos siuvimo bei prekybos AB „Audimas“ grupės įmonė „Audimas Brand“ dėl vartojimo pokyčių bei investicijų į parduotuves, praėjusiais metais patyrė 0,47 mln. Eur nuostolio, kai 2023 m. grynasis pelnas sudarė 0,06 mln. Eur.

Per 2024 m. bendrovė pardavė produkcijos ir paslaugų už 10,6 mln. Eur, 19% mažiau negu prieš metus.

„Rezultatams įtakos turėjo du pagrindiniai veiksniai. Pirma, dėl neįprastai šiltų orų – ilgos vasaros ir švelnios žiemos – reikšmingai sumažėjo paklausa sezoninėms prekėms. Pastebime, kad Lietuvos pirkėjai vis dažniau renkasi funkcionalias, tarpsezonines prekes. Tai tendencija, kurią jau galima matyti ir Vakarų Europoje“, – „Verslo žinioms“ teigia Daiva Šulienė, UAB „Audimas Brand“ vadovė.

52795
130817
52791