Sumažėjo Vilniaus „Akropolio“ „Maximos“ plotas
                                                                                            
                                                                                    Nuo beveik 15.000 kv. m užėmusios maisto prekių parduotuvės atriektoje 1.720 kv. m prekybinėje erdvėje jau kuriasi drabužių prekybininkė „New Yorker“.
Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė, VŽ sako, kad iki pertvarkos šios „Maximos“ prekybinės salės plotas viršijo 10.000 kv. m, įgyvendinus pakeitimus jis sudaro 7.700 kv. m. Bendrai su sandėliais ir kitomis erdvėmis „Maxima“ turi 13.000 kv. m.
Šią parduotuvę kasdien vidutiniškai aplanko beveik 9.000 pirkėjų.
Mažinti plotą nulėmė sprendimas išbraukti iš reguliaraus asortimento dalies kategorijų prekes ir jomis prekiauti tik sezoniškai.
Atnaujinant parduotuvę naujai suformuota šviežių bandelių, duonos ir kitų kepinių erdvė, šalia kurios buvo rekonstruotas čia pat vietoje veikiantis cechas. Išsiplėtė ir iš anksto supakuotos šviežios kulinarijos bei konditerijos skyrius, kurio gaminių asortimentas padidėjo dvigubai. Įvairių prekių dar didesne gausa pasižymės ir šaldytų produktų skyrius, vardija I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Lietuviško kapitalo bendrovė „Maxima LT“, valdanti prekybos tinklą „Maxima“, 2024 m. gavo 2,209 mlrd. Eur pardavimo pajamų – 3,1% daugiau nei 2023 m., tačiau dėl išaugusių veiklos sąnaudų ir prekių savikainos veiklos pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) susitraukė 0,5 proc. punkto, palyginti su 2023 m.
Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose kasdien apsilanko daugiau nei 400.000 klientų.
„Maxima“yra vienas iš penkių didžiųjų prekybos tinklų. Kiti –„Iki“, „Lidl“, „Rimi“, „Norfa“.