Ne „Michelin“, bet verta važiuoti ir pora šimtų kilometrų

Remiantis VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ pernai atliktu vietos turizmo tyrimu, 39% respondentų pagrindine kelionių po Lietuvą veikla laiko lankymąsi restoranuose ir kavinėse. 13% nori išbandyti naujus skonius, patiekalus, o kas aštuntas – paragauti tradicinių to krašto virtuvės patiekalų. Maistui ir gėrimams tautiečiai vidutiniškai išleidžia 24% viso kelionei skirto biudžeto, t. y. apie 39 Eur.
Tikimasi, kad „Michelin“ atėjimas į Lietuvą dar labiau paskatins kulinarinį turizmą, prie šio reiškinio plėtros prisideda ir „Keliauk Lietuvoje“, šiemet išleidusi „Skaniausių Lietuvos vietų“ žemėlapį, kurį birželio viduryje buvo atsidarę jau daugiau kaip 70.000 žmonių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai