Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-07-03 13:02

Ne „Michelin“, bet verta važiuoti ir pora šimtų kilometrų

Vytaras Radzevičius, „Merkinės fabriko“ įkūrėjas (kairėje), ir Edvardas Čyvas, baro „Peronas“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Vytaras Radzevičius, „Merkinės fabriko“ įkūrėjas (kairėje), ir Edvardas Čyvas, baro „Peronas“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Bet kuris gurmanas žino legendą apie „Michelin“ žvaigždučių restoranams atsiradimą – kuo jų daugiau, tuo ilgesnio kelio verti patiekalai. Tačiau galutinį žodį visada pasako vartotojas ir Lietuvoje yra ne vienas restoranas, kuris apie „Michelin“ nė nesvajoja, bet žmonės vis tiek į atokiausias vietas važiuoja vien dėl maisto ir aplinkos, o kai kurie jų net padeda plėtoti verslus vietos bendruomenei.

Remiantis VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ pernai atliktu vietos turizmo tyrimu, 39% respondentų pagrindine kelionių po Lietuvą veikla laiko lankymąsi restoranuose ir kavinėse. 13% nori išbandyti naujus skonius, patiekalus, o kas aštuntas – paragauti tradicinių to krašto virtuvės patiekalų. Maistui ir gėrimams tautiečiai vidutiniškai išleidžia 24% viso kelionei skirto biudžeto, t. y. apie 39 Eur. 

Tikimasi, kad „Michelin“ atėjimas į Lietuvą dar labiau paskatins kulinarinį turizmą, prie šio reiškinio plėtros prisideda ir „Keliauk Lietuvoje“, šiemet išleidusi „Skaniausių Lietuvos vietų“ žemėlapį, kurį birželio viduryje buvo atsidarę jau daugiau kaip 70.000 žmonių. 

52795
130817
52791