Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-04-26 19:39

Kaip lietuvių sukurtas žaidimas tapo vienu sėkmingiausių Japonijoje

Iš kairės: Gediminas Tarasevičius, „No Brakes Games“ vadovas, Laura Kaziukonienė, „Super Garden“ vadovė, Tomas Sakalauskas, „Human Fall Flat“ žaidimo kūrėjas. Bendrovės nuotr.
Iš kairės: Gediminas Tarasevičius, „No Brakes Games“ vadovas, Laura Kaziukonienė, „Super Garden“ vadovė, Tomas Sakalauskas, „Human Fall Flat“ žaidimo kūrėjas. Bendrovės nuotr.
Tomo Sakalausko ir studijos „No Brakes Games“ 2016 m. sukurtas fizikinis vaizdo žaidimas „Human Fall Flat“ šiemet jau yra įsigytas 55 mln. kartų ir žaidimų reitinguose atsiduria šalia tokių vardų kaip „Pokemon“ ar „Tetris“. Lietuvių sukurtas žaidimas itin išpopuliarėjo Azijoje, o Japonija tapo „namų aikštele“ bandyti ir kitoms naujovėms: kartu su šaltyje džiovintų užkandžių gamintoja „Super Garden“ pasiūlyti žaidimo saldumynų liniją.

Gediminas Tarasevičius, UAB „No Brakes Games“ vadovas, skaičiuoja, kad fizikinį vaizdo žaidimą su nerangiu personažu yra įsigiję 3% Japonijos gyventojų. 2025 m. duomenimis, Japonijoje yra 123,8 mln. gyventojų.

„Specialių, išskirtinių žingsnių būtent Japonijoje nedarėme, tačiau pastebėjome, kad „Human Fall Flat“ čia labai sparčiai ėmė augti organiškai: žaidėjams patiko jiems iki tol nematyta, autentiška patirtis, smagus ir mielas žaidimo principas bei personažas. Savo patirtis žaidžiant transliuoti organiškai ėmėsi populiarūs žaidėjai, jis pasirinktas ir TV laidoms, komiksams kurti, – VŽ vardija G. Tarasevičius. – Visa tai mums tapo akivaizdžiu įrodymu, kad pataikėme atliepti poreikius bei skonį, tad į šią rinką pradėjome žiūrėti atidžiau – tiek ir mes patys, tiek mūsų partneriai Japonijoje ėmė siūlyti naujų žaidimo integravimo kontekstų.“

52795
130817
52791