Kaip lietuvių sukurtas žaidimas tapo vienu sėkmingiausių Japonijoje

Gediminas Tarasevičius, UAB „No Brakes Games“ vadovas, skaičiuoja, kad fizikinį vaizdo žaidimą su nerangiu personažu yra įsigiję 3% Japonijos gyventojų. 2025 m. duomenimis, Japonijoje yra 123,8 mln. gyventojų.
„Specialių, išskirtinių žingsnių būtent Japonijoje nedarėme, tačiau pastebėjome, kad „Human Fall Flat“ čia labai sparčiai ėmė augti organiškai: žaidėjams patiko jiems iki tol nematyta, autentiška patirtis, smagus ir mielas žaidimo principas bei personažas. Savo patirtis žaidžiant transliuoti organiškai ėmėsi populiarūs žaidėjai, jis pasirinktas ir TV laidoms, komiksams kurti, – VŽ vardija G. Tarasevičius. – Visa tai mums tapo akivaizdžiu įrodymu, kad pataikėme atliepti poreikius bei skonį, tad į šią rinką pradėjome žiūrėti atidžiau – tiek ir mes patys, tiek mūsų partneriai Japonijoje ėmė siūlyti naujų žaidimo integravimo kontekstų.“
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai