Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-04-06 13:01

D. Trumpo muitai lietuvišką prekių ženklą jau buvo užklupę: nugulė ant amerikiečių pečių

Vilmantė Markevičienė, „Gentle Day“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilmantė Markevičienė, „Gentle Day“ įkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
JAV prezidentui paskelbus apie 20% muitų tarifus prekėms iš ES, ir smulkieji Lietuvos verslininkai dar aiškinasi muitų kodus, ar bus taikomas muitas jų prekėms, kokios išimtys ir galimas poveikis verslui. Tie, kurie jau yra pajutę D. Trumpo muitų naštą per pirmąją kadenciją, atkreipia dėmesį, kad pirmiausia ji gula ant amerikiečių.

Lietuviškas higienos prekių moterims prekių ženklas „Genial Day“ (Lietuvoje – „Gentle Day“) JAV veikia nuo 2015 m. Per tą laiką Lietuvoje sukurti produktai atsidūrė prekybos tinklų ir pavienių partnerių parduotuvių lentynose, tačiau visiškai užkariauti JAV be milžiniško biudžeto nepavyko, o ir pandemija praretino partnerių tinklą. Nuspręsta efektyvinti veiklą – sumažinti pardavimo vietų ir atstovų tinklą JAV, bet dirbti pelningai.

„Apie muitus visada galvojome, tik nesiėmėme kokių nors konkrečių veiksmų, nes pardavimai JAV nėra tokie dideli, kad ką nors labai stipriai keistume ar ieškotume kitų galimybių. Paleidome viską savieigai. Muitai mus buvo užklupę ir per pirmąją D. Trumpo kadenciją“, – VŽ sako Vilmantė Markevičienė, „Gentle Day“ įkūrėja.

52795
130817
52791