Kai kiti kalba apie bankrotus, „Jammi“ atidaro naujas užeigas

Kaip pasakoja Žilvinas Kuprėnas, prekės ženklą „Jammi“ valdančios UAB „Kulverstukai“ Strategijos vadovas, Žalgirio gatvėje, šalia parduotuvės „Lidl“, kitą mėnesį atsidarysianti užeiga bus didžiausia iki šiol „Jammi“ užkandinė.
Dviejų aukštų pastato plotas yra per 200 kv. m., antrame aukšte klientams bus įrengta terasa. Vienu metu šioje užeigoje galės lankytis apie 100 klientų.
Pirmą šių metų pusmetį „Jammi“ pagal franšizės sutartį atsidarys Mažeikiuose. Tai bus ketvirtasis miestas, po Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių, kuriame veikia „Jammi“.
Antrąjį pusmetį „Jammi“ planuojama atidaryti Antakalnyje, rekonstruotame prekybos centre „Iki Eglutė“, o iki metų pabaigos turėtų būti baigtas 660 kv. m. ploto projektas Vilniaus Ukmergės gatvėje, kur pirmame aukšte įsikurs „Jammi“, o antrame – biurai.

Kiek investuota į naujas užkandines "Kulverstukai" nenori atskleisti kol nebaigti darbai, nes dar gali būti pokyčių.
Kaip paaiškina Ž. Kuprėnas, didesnės nei anksčiau „Jammi“ užeigos – naujos strategijos dalis: mažos kebabinės-vagonėliai yra keičiamos erdvesnėmis. Vagonėlis liks tik Vilniaus Pilaitės mikrorajone, nes tai – pirmoji „Jammi“ užeiga.
Šiuo metu apie pusė iš 17-os „Jammi“ užeigų veikia franšizės pagrindais, bet, siekiant vienodos kokybės, maisto gamybos procesą ir jose valdo „Kulverstukai“.
„Restoranus prižiūrime ir kolektyvą apmokome mes, darbuotojai dalyvauja bendroje komunikacijoje ir veiklose, visi restoranai siūlo identišką meniu ir paslaugas. Mūsų tikslas, kad apsilankius bet kuriame „Jammi“ žmogus negalėtų pasakyti, ar tai mūsų, ar partnerių valdomas restoranas“, – aiškina Ž. Kuprėnas.
Jis pripažįsta, kad tinklo plėtra tuo metu, kai kitos maitinimo įstaigos kalba apie bankroto grėsmę, kai ką stebina, bet dėl sėkmingų investicijų ir kaštų mažinimo „Jammi“ tinklas laikosi pakankamai gerai.
Pernai „Kulverstukai“ įsigijo 0,5 MW galios saulės elektrinę, kuri leidžia apsirūpinti pigesne ir pastovesne energija tinklo užeigas. Elektrinė kainavo apie 500.000 Eur.
Sukurta ir užsakymų internetu pateikimo platforma, kuri pakoregavo vartotojų įpročius ir dabar jie dažniau užsisako maistą tiesiogiai, nei per maisto pristatymo platformas, kas „Jammi“ ekonomiškai naudinga.
Užsisakyti maistą tiesiogiai kainuoja apie 1/3 pigiau, nei per maisto užsakymo platformas, kas patrauklu pinigus vis labiau skaičiuojantiems klientams.
„Nors daugelis šneka apie pradedantį jaustis ekonominį lėtėjimą, mes nesame linkę skųstis – manome, kad kiekvienas sunkmetis priverčia tobulėti, atveria naujas galimybes“, – sako Ž. Kuprėnas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai