Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-01-16 15:00

Po 27 metų Lietuvoje – paskutinis „Tupperware“ vakarėlis

JAV virtuvės reikmenų prekių ženklas „Tupperware“, pasibaigus prekybos licencijai, sausio 8 d. paliko Europą, kur veikė ilgiau kaip pusę amžiaus. Prekių ženklo istorija Lietuvoje arti trijų dešimtmečių – užtektinai įgyti sentimentų ir virtuvėse sukaupti dėžutę, gertuvę, mentelę ar bet kokį kitą „Tupperware“ rakandą.

JAV „Tupperware“ pradžia – 1946 m., kai chemikas Earlas Tupperis ėmėsi lanksčių plastiko gaminių produkcijos po Didžiosios depresijos. Jis pasiūlė sprendimą – indą, kuris leistų šeimoms taupyti pinigus išvengiant maisto švaistymo, o jo sandarumą ir dangtį įkvėpė dažų skardinė.

„Su intencija, kad visiškai saugaus plastiko indas bus tinkamas naudoti visą gyvenimą. Buvo laikas, kai „Tupperware“ teikė gaminiams garantiją visam gyvenimui, – istoriją tęsia Eglė Bložienė, UAB „Tvarkos linija“ vadovė, daugiau kaip 17 metų atstovaujanti „Tupperware“ Lietuvoje. – Tada, gaminius parduodant paštu, pastebėta, kad viena pirkėja, Brownie Wise, jų užsisako labai daug. Vadovai ją pasikvietė ir ji pasakė, kad apie šiuos gaminius reikia pasakoti – reikia daryti vakarėlius.“

52795
130817
52791