Kiek dezinformacijos mus pasiekia ir kodėl ji tokia paveiki: 3 propagandos tipai

A. Ūsienė apžvelgia 2023-2024 m. dažniausius propagandos naratyvus pasaulyje ir Lietuvoje, pvz. „Lietuva yra nereikšminga valstybė“. Vykdant propagandą klijuojamos etiketės, vartojami skambūs „epitetai“, būdinga retorika – tam dažnai pasitelkiamos karikatūros, memai, netgi kuriami sovietinę nostalgiją skatinantys kino filmai, pvz. filme „3 sekundės“ nusifilmavo ir aktorius Žilvinas Tratas.
Lietuvos kariuomenės atstovė skatina mokytis savo istoriją, kad nereikėtų mokytis svetimos. Melas skaudina, kelia pyktį, šleikštulį, baimę, neviltį, paniką – A. Ūsienė kalba apie pagrindines emocijas, kurias jaučia žmonės, gaudami melagingas žinias. Baimės kurstymas – viena iš propagandos technikų. Mūšio laukas – mūsų galvose.
Kviečiame žiūrėti kovo pradžioje įvykusios VŽ konferencijos „Viešasis sektorius“ pranešimą „Emocijos kaip ginklas. Kiek dezinformacijos mus pasiekia ir kodėl ji tokia paveiki?“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai