M. Degutienė. Tvaresnis vartojimas be pastangų
2023 m. strateginės verslo tyrimų įmonės „Deloitte“ (Junginė Karalystė) atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei 60% vartotojų nesiėmė tvaresnių sprendimų dėl didesnių išlaidų, o 43% teigė, kad tvarūs pasirinkimai jiems tiesiog nepatogūs. Labai panaši apklaustųjų dalis (42%) įvardijo, jog tokie sprendimai jų akimis – pernelyg sudėtingi.
Kone pusė šio tyrimo dalyvių nurodė besitikintys, kad tvarūs produktai bus siūlomi kaip standartas, o ne išimtis, kurią reikia pasirinkti papildomai. Todėl daugiau nei pusė (53%) apklaustųjų įsitikinę, jog verslas turi aktyviai prisidėti prie šių sprendimų prieinamumo. Tik tuomet tvarumas gali tapti natūralia kasdienybės dalimi, o ne pasirinkimu, reikalaujančiu papildomo sąmoningumo ar pastangų.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.