Pasiūlė pirmieji: „Mark ID“ verslams leidžia personalizuoti savo kvalifikuotus el. parašus

„Tai – naujiena mūsų šalyje: esame pirmieji, sukūrę elektroninį parašą, kuris gali reprezentuoti jį naudojančią įmonę. Parašo laukelyje matoma ne tik įprasta informacija apie pasirašantį asmenį, bet ir bendrovės logotipas. Tiek įprastas, tiek ir personalizuotas kvalifikuotas elektroninis parašas turi tokią pačią juridinę galią, tačiau pastarasis papildomai leidžia sustiprinti prekės ženklo identitetą ir užtikrinti vientisą klientų patirtį“, – sako „Mark Sign“ platformą sukūrusios „Mark ID“ vadovas Lukas Burinskas.
Vertina ir bankai, ir aukštosios mokyklos
Nors personalizuotas kvalifikuotas elektroninis parašas sukurtas visai neseniai, jį išbando bei privalumus atranda vis daugiau organizacijų. Vieni pirmųjų, pradėjusių naudoti personalizuotą „Mark Sign“ sprendimą, yra Lietuvoje veikiantis „Mano bankas“.
„Vertiname kiekvieną partnerystę, asmeninį dėmesį ir neabejojame, jog tokie patobulinimai prisideda prie aukštesnės paslaugų kokybės abipusiai – mums, kaip paslaugų teikėjui, bei mūsų klientams. Didelį dėmesį skiriame procesų efektyvinimui, todėl šis sprendimas padeda užtikrinti sklandesnę ir greitesnę patirtį. Tvarumas yra viena iš banko kertinių vertybių, todėl popieriaus atsisakymas – tai dar vienas mažas, bet svarbus žingsnis atsakingumo, patogumo verslo aplinkoje ir skaitmenizacijos link“, – teigiama patirtimi dalinasi AB „Mano bankas“ generalinė direktorė Giedrė Blazgienė.
Personalizuotą kvalifikuotą elektroninį parašą išbandė ir Klaipėdos valstybinė kolegija. „Metų pradžioje pristatėme naują vizualinį identitetą, kuriuo tikimės dar labiau sustiprinti pozicijas aukštojo mokslo rinkoje. Atnaujintas įvaizdis rodo mūsų siekį būti atviriems pokyčiams, mokslo pažangai, kūrybingiems, bet kartu ištikimiems gilioms tradicijoms ir savo šaknims. Personalizuotas kvalifikuotas elektroninis parašas – inovatyvus būdas tai įrodyti ir stiprinti prekės ženklo atpažįstamumą“, – tvirtina Klaipėdos valstybinės kolegijos dokumentų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Alčauskytė.

Ta pati nauda, bet su daugiau privalumų
Personalizuotas kvalifikuotas elektroninis parašas nuo įprasto skiriasi tuo, kad į jį integruojamas įmonės logotipas. Kuriant parašo dizainą, galima rinktis iš kelių galimų teksto šriftų, o patį parašo tekstą ir jo rėmelį pritaikyti pagal organizacijos spalvų paletę.
Kaip teigia „Mark ID“ vadovas, kasmet auga tiek besinaudojančiųjų kvalifikuotu elektroniniu parašu vartotojų kiekis, tiek pasirašymo juo dažnis: įmonė šių metų sausį fiksavo rekordinį registracijų savitarnos platformoje skaičių. Anot L. Burinsko, pristačius personalizuotą kvalifikuotą elektroninį parašą, sprendimo naudotojų skaičius – tik augs.
„Šis funkcionalumas sustiprina prekių ženklo atpažįstamumą, taip pat gali auginti lojalių klientų ir partnerių ratą. Kaip rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktas tyrimas, 59 proc. vartotojų mieliau perka produktus iš pažįstamų prekių ženklų. Be to, net 9 iš 10 vartotojų, kaip rodo „Stakla“ atliktas tyrimas, renkasi ir palaiko tuos prekių ženklus, kurie yra autentiški. Todėl prognozuojame, kad galimybė personalizuoti savo kvalifikuotą elektroninį parašą tik dar labiau padidins jo naudojimo mastus“, – pabrėžia „Mark ID“ vadovas L. Burinskas.

Šiuo metu „Mark Sign“ kvalifikuoto el. parašo sprendimu naudojasi virš 100 verslo įmonių visoje Lietuvoje. „Mark Sign“ sistemoje pasirašyti dokumentus galima bet kuriuo klientui patogiausiu įrankiu – „Smart-ID“, „Mobile-ID“, „LT ID“, „ZealiD“, kriptografine USB laikmena ar skirtingomis lustinėmis kortelėmis. Itin saugus kvalifikuotas elektroninio parašo sprendimas yra sukurtas pagal Europos Sąjungos „eIDAS“ reglamentą, todėl turi vienodą juridinę galią visose bendrijos šalyse.