Kai importas išstumia, tenka eksportuoti
Arūnas Miškūnas, UAB „Sauda“ generalinis direktorius, teigia, kad didžiausią konkurenciją jo vadovaujamai įmonei mažmeninės prekybos tinkluose kelia importuojama prieskonių produkcija su „Santa Maria“ prekės ženklo gaminiais priešakyje.
Šiuo metu Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose didžiausias lentynas yra užėmusi Estijos gamintojo „Santa Maria“ prekės ženklo prieskonių produkcija. Taip pat galima rinktis Kroatijoje pagamintų „Vegeta“, bulgarų „Bioset“, lenkų „Vigora“ prieskonių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai