Trapūs maisto milžinių tikslai

Ketvirtadienį „Nestle“, didžiausia pasaulyje maisto kompanija pagal pajamas, paskelbė, kad kompanijos pardavimai per 9 šių metų mėnesius smuko 3,1%, nuo 68,35 mlrd. CHF (195,4 mlrd. Lt) iki 66,2 mlrd. CHF (189,3 mlrd. Lt).
Pardavimų augimas, atmetus vienkartinių veiksnių ir valiutų įtaką, minimu periodu buvo 4,5%, o per visus metus tikimasi maždaug 5% augimo. Rezultatas nuvylė geresnių pardavimų laukiančius analitikus, jie abejoja, ar kompanijai pavyks pasiekti visų metų tikslus. Ekonomistų teigimu, maisto gamintojos dabar patiria didžiausią įtampą nuo pat 2009 m. Tokios aplinkybės verčia kompanijas pertvarkyti verslą ir ieškoti pelningesnių sektorių, tokių kaip sveikatos priežiūrai skirtos produkcijos gamyba.
Pardavimų augimas, atmetus vienkartinių veiksnių ir valiutų įtaką, minimu periodu buvo 4,5%, o per visus metus tikimasi maždaug 5% augimo. Rezultatas nuvylė geresnių pardavimų laukiančius analitikus, jie abejoja, ar kompanijai pavyks pasiekti visų metų tikslus. Ekonomistų teigimu, maisto gamintojos dabar patiria didžiausią įtampą nuo pat 2009 m. Tokios aplinkybės verčia kompanijas pertvarkyti verslą ir ieškoti pelningesnių sektorių, tokių kaip sveikatos priežiūrai skirtos produkcijos gamyba.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai