2014-10-17 00:01

Trapūs maisto milžinių tikslai

Aukso laikai didžiosioms pasaulio maisto korporacijoms baigėsi, nes vartojimas lėtėja visame pasaulyje, teigia analitikai. Šveicarijos „Nestle“ ir Prancūzijos „Danone“ tikisi pasiekti užsibrėžtus šių metų rezultatus, tačiau pripažįsta, kad lengva nebus ir teks spartinti verslo pertvarkas.
Ketvirtadienį „Nestle“, didžiausia pasaulyje maisto kompanija pagal pajamas, paskelbė, kad kompanijos pardavimai per 9 šių metų mėnesius smuko 3,1%, nuo 68,35 mlrd. CHF (195,4 mlrd. Lt) iki 66,2 mlrd. CHF (189,3 mlrd. Lt).
Pardavimų augimas, atmetus vienkartinių veiksnių ir valiutų įtaką, minimu periodu buvo 4,5%, o per visus metus tikimasi maždaug 5% augimo. Rezultatas nuvylė geresnių pardavimų laukiančius analitikus, jie abejoja, ar kompanijai pavyks pasiekti visų metų tikslus. Ekonomistų teigimu, maisto gamintojos dabar patiria didžiausią įtampą nuo pat 2009 m. Tokios aplinkybės verčia kompanijas pertvarkyti verslą ir ieškoti pelningesnių sektorių, tokių kaip sveikatos priežiūrai skirtos produkcijos gamyba.
52795
130817
52791