2014-09-30 00:01

Organizuos mažiau, bet kokybiškiau

Vienintelė Vakarų Lietuvoje parodų organizatorė Klaipėdos UAB „Expo Vakarai“ šiais metais surengs mažiau renginių nei pernai, tačiau tikina, kad jų kokybė bus aukštesnė.
UAB „Expo Vakarai“ apyvarta,
mln. Lt
2011 0,8
2012 1,3
2013 1,8
2014 1,3*
* Planas
ŠALTINIS: BENDROVĖS DUOMENYS Saulius Savickis, bendrovės „Expo Vakarai“ direktorius, sako, kad šiemet buvo atidžiai peržiūrėtas parodų tinklelis ir atsisakyta tų renginių, kurie neperspektyvūs. „Nutarėme, kad reikia sutelkti dėmesį ir kokybiškiau rengti tas parodas, kurios turi ateitį. Šie metai mums yra pokyčių ir pasiruošimo naujiems projektams laikas. Sustiprinome darbuotojų komandą. Dėl sprendimo atsisakyti kai kurių renginių apyvarta bus mažesnė nei pernai, tačiau to nesureikšminame. Ruošiame stiprų užtaisą geram šūviui ateinantiems metams“, – tikina jis.
Atsigręžia į specialistus Ponas Savickis pastebi, kad rinkoje jau ryškėja naujų parodų poreikis: „Jį skatina noras iš parodos gauti kuo didesnės pridėtinės vertės. Praeina laikas, kai po krizės parodos orientavosi į paprastus vartotojus ir panėšėjo į muges ar išpardavimus, vėl atsisukama į tikslinius specialistus. Parodos dalyviai nori ne tik paskleisti žinią apie save, bet ir užmegzti naudingų ryšių, gauti kompetentingos informacijos specializuotuose seminaruose.“
Bendrovės „Expo Vakarai“ vadovas pabrėžia, kad geresnės vietos ir progos nei specializuota paroda ryšiams užmegzti nebuvo, nėra ir veikiausiai dar ilgai nebus: „Specializuota paroda yra ta vieta, į kurią per labai trumpą laiką suplaukia didelis kiekis specifinės informacijos. Jokia kontaktų mugė, kurios apimtis niekada neprilygs parodos apimčiai, to neatstos.“
„Expo Vakarai“ daug dėmesio skiria jaunoms, neseniai įsikūrusioms įmonėms, skatina jas dalyvauti parodose suteikdama lengvatines sąlygas. „Tyrimai rodo, kad paroda ypač naudinga naujai įmonei, kuri nori kuo plačiau paskleisti žinią apie save, įeiti į rinką. Todėl sukūrėme specialią programą „Parodos startuolis“, pagal kurią taikome nuolaidų toms įmonėms, kurios įsikūrė per metus nuo vienos iki kitos parodos“, – pasakoja p. Savickis.
Nori daugiau ploto
Kasmet mažiausiai keturias parodas rengdavę „Expo Vakarai“ šiemet apsiribos trimis renginiais. Pavasarį jau vyko paroda „Individuali statyba“, kurią lydėjo dar du: „Mano sodas“ ir interjero paroda „Inter Deco“. Ją anksčiau bandyta rengti atskirai, tačiau, anot p. Savickio, daug sėkmingiau pasirodė sujungti šiuos renginius į viena. Balandį vykusi 20 metų istoriją skaičiuojanti statybos paroda šiais metais sulaukė rekordinio susidomėjimo – ją aplankė 22.000 lankytojų. Dabar intensyviai ruošiamasi spalį Klaipėdos „Švyturio“ arenoje vyksiančiai parodai „Grožis“. Joje planuoja dalyvauti apie 120 dalyvių, tikimasi sulaukti apie 10.000 lankytojų. „Tai viena populiariausių mūsų organizuojamų parodų, norėtume ją plėsti, bet mus riboja infrastruktūros galimybės. „Švyturio“ arenos plotas kai kurioms mūsų parodoms tampa per mažas“, – sako Vaida Petruokienė, bendrovės „Expo Vakarai“ projektų vadovė. Iki metų pabaigos įmonė dar organizuos tradicinę Kalėdinę mugę Panevėžyje. Rytų Lietuvoje mugė vyks jau trečius metus iš eilės. Anksčiau uostamiestyje rengtą tradicinį renginį į Panevėžį teko perkelti dėl vietos trūkumo: „Švyturio“ arena kalėdiniu laikotarpiu perpildyta.
52795
130817
52791