2014-09-12 00:01

Apsispręs dėl pardavimo internetu

Didžiausia draudimo brokerių įmonė „Aon Baltic“ išplėtė paslaugas visuose pagrindiniuose klientų veiklos sektoriuose, pritraukė naujų klientų ir gavo šeštadaliu daugiau pajamų. Tokį augimą planuoja išlaikyti iki metų pabaigos.
Žilvinas Petrauskas, „Aon Baltic“ generalinis direktorius: „Tai, kad internetu galima padaryti apyvartą, nekelia didelių abejonių. Klausimas, kurį mes dabar ir svarstome, ar galima uždirbti.“
Vladimiro Ivanovo nuotr.
„Aon Baltic“ pardavimo pajamos, I pusm. mln. Lt
2011 m.
2012 m. 8,55
2013 m. 9,03
2014 m. 10,41
Šaltinis: Lietuvos bankas Lietuvos banko duomenimis, š. m. I pusmetį draudimo brokerių įmonių pardavimo pajamos buvo 56,2 mln. Lt, palyginti su 2013 m. I pusmečiu, jos ūgtelėjo 10,1%. Banko duomenimis, rinkos lyderė išlieka „Aon Baltic“, jai teko 18,5% visų nepriklausomų tarpininkų pajamų, pernai tuo pat metu – 17,7%.
Žilvinas Petrauskas, draudimo brokerių įmonės „Aon Baltic“ generalinis direktorius, skaičiuoja, kad šiemet įmonės pajamos, į kurias įtraukiami Estijoje ir Latvijoje veikiančių padalinių rodikliai, išaugo 15%. Sparčiausias augimas fiksuotas Lietuvoje – 16%, o valstybės kaimynės pajamos augo kiek lėčiau.
„Įmonė plėtė savo veiklą teikdama rizikos valdymo ir draudimo tarpininkavimo paslaugas visuose pagrindiniuose klientų veiklos sektoriuose – gamybos, logistikos, nekilnojamojo turto, statybų“, – priežastis vardija p. Petrauskas.
Jis taip pat pabrėžia, kad nuo 2013 m. įmonė apie 1 mln. investavo į darbuotojus, 10% išaugo ir kolektyvas, stiprinamas klientų žalos reguliavimo pajėgumas. „Didelis dėmesys šiemet skiriamas klientų darbuotojų motyvavimo programoms, susijusioms su draudimu, nes daugelis įmonių rūpinasi ne tik su darbuotojais susijusios rizikos valdymu, bet ir papildoma motyvacija“, – veiklos kryptį nurodo p. Petrauskas.
Anot bendrovės vadovo, augant skvarbai į logistikos sektorių, klientams ieškoma draudimo paslaugų sprendimų užsienio rinkose.
„Šis sektorius, kur draudimo įmokos sudaro didelę kaštų dalį, yra itin jautrus kainai, o užsienio draudikų dalyvavimas leidžia padidinti konkurenciją vietinėje, Lietuvos, rinkoje“, – vertina p. Petrauskas.
Jis sako, kad pastaruoju metu bendrovė klientams vis daugiau pateikia užsienio draudikų paslaugų.
Prognozuodamas metų pabaigos perspektyvas, p. Petrauskas mano, kad bendrovės augimas bus ne mažesnis nei pirmą pusmetį.
52795
130817
52791