Organizatoriai tikina, kad ilgus metus vykstanti paroda jau seniai tapo viena svarbiausių baldų gamintojų ir pardavėjų, interjero kūrėjų, projektuotojų, dizainerių susitikimo vieta Lietuvoje. Šiemet parodoje vyks ir VšĮ „Versli Lietuva“ organizuojama B2B kontaktų mugė.
Parodoje svečiuojasi Olandijos dizaineris Pietas Heinas Eekas. Antrąją parodos dieną, penktadienį jis žada skaityti pranešimą apie dizainą, verslą bei pasidalinti savo įžvalgomis, kodėl kai kurie produktai – nesėkmingi.
„Baldai 2014“ parodoje lankytojų lauks dvi interjero tendencijų ekspozicijos „Etnografinis stilius, miesto folkloras“ ir „Madingos spalvų kompozicijos“. Organizuojama atvirai diskusija apie tai, kaip lietuviška tapatybė pasireiškia interjere ir dizaine.
Dvidešimtmečio proga parodoje organizuojama lietuviško dizaino ekspozicija, kurioje bus galima pamatyti per 20 metų baldų parodose išrinktus geriausio ir originaliausio dizaino baldus, taip pat susipažinti su tuo, kaip baldų dizainas atrodo šiandien ir pasižvalgyti į ateities tendencijas.
Parodos organizatoriai skelbia, kad „Baldai 2014“ bus gyvai demonstruojama, kaip atrodo šiuolaikinis minkštųjų baldų gamybos procesas. Lankytojams bus leista pamatyti visą minkštojo baldo gamybos procesą – nuo baldo projektavimo, iki gaminimo, surinkimo ir pakavimo.
Paroda „Baldai 2014“ prasideda kovo 20-ąją, ketvirtadienį, ir tęsis iki kovo 23-osios, sekmadienio.
Kai partnerystė virsta strateginiu kapitalu: kaip kuriami dešimtmečius trunkantys verslo santykiai
Šiandieniniame pasaulyje, kuriame verslų partnerystės keičiasi kaip oro sąlygos, „MV GROUP Distribution LT“ daugiau kaip 30 metų išlieka patikimu partneriu daugeliui tarptautinių prekių ženklų. Kaip pavyksta išlaikyti šiuos santykius dešimtmečiais, kai rinkos sparčiai keičiasi, o konkurencija tik auga? Kodėl kai kurie ryšiai nutrūksta, o kiti išlieka tvarūs ir tik stiprėja? Atsakymas slypi ne marketingo šūkiuose, o kasdienės veiklos detalėse.
„UHB Agro“ žengia strateginį žingsnį – pristato mikrobiologiškai praturtintas NPK trąšas
„UHB Agro“, priklausanti sparčiai augančiai UHB įmonių grupei, žengia dar vieną svarbų žingsnį tvarumo ir inovacijų link – pradeda NPK trąšų, praturtintų mikrobiologiniais priedais, gamybą. Tai strateginis sprendimas, paremtas rinkos tendencijomis, augančiu efektyvesnių, aplinkai draugiškų žemės ūkio technologijų poreikiu ir tvirta partneryste su pažangiausiais šio sektoriaus žaidėjais.
Tarptautinė fotonikos konferencija „Baltic Photonics 2025“ kvies vilniečius diskutuoti kosmoso ir gynybos temomis
Rugsėjo 25 d. Vilniuje, Visorių informacinių technologijų parke (VITP), šeštus metus iš eilės vyks fotonikos konferencija „Baltic Photonics 2025“, į vieną vietą suburianti aukštųjų technologijų (angl. deep tech) kūrėjus, tyrėjus, Lietuvos ir Europos valdžios ekspertus bei verslo lyderius. Konferencijoje aptariamos sąsajos ir bendradarbiavimo galimybės tarp fotonikos pramonės ir kitų sektorių. Šiemet organizatoriai kvies pažvelgti į kosmoso ir gynybos sritis – ekspertai iš garsių Lietuvos ir Europos organizacijų diskutuos, kaip lazerinės technologijos gali prisidėti prie šių sričių proveržio ir kaip šį augimą gali išnaudoti Lietuva.
„Norfa“: kodėl pieno ir jo produktų Lietuvos pirkėjui galime pasiūlyti mažiausiomis kainomis?
Pieno produktų grupė „Norfos“ parduotuvėse yra viena iš gausiausių tarp maisto prekių. Ją lenkia tik mėsos produktų grupė. Tokio pirkėjų palankumo „Norfoje“ parduodamas pienas ir jo gaminiai sulaukia dėl vertinamos kokybės, asortimento įvairovės ir ypač konkurencingos kainos. Ją didžia dalimi lemia tai, kad didelė dalis šiame prekybos tinkle parduodamų pieno produktų gaminama „Norfos“ įmonių grupei priklausančios UAB „Rivona“ valdomoje Alytaus pieninėje.