2025-11-20 05:45

„Varlė“ savo reklamoje pavartojo „Jamam“, „Akropolis“ tai priėmė kaip komplimentą

Įmonių reklamos. VŽ koliažas
Įmonių reklamos. VŽ koliažas
„Jamam? Ne, protingai perkam iš namų! Kam stumdytis prekybos centruose, kai viską gali gauti neišlipęs iš pižamos?“ – šitaip savo naujienlaiškiuose į klientus kreipiasi e. platforma „Varle.lt“, o „Akropolis“, kuriam priklauso su išpardavimais siejamas prekių ženklas „Jamam“, sako, kad savo komunikacijoje „prisitraukdamas“ šį ženklą konkurentas patvirtina jo vertės mastą.

Marius Butauskas, e. platformos „Varle.lt“ vienas įkūrėjų, išgirdęs klausimą apie naująjį rinkodaros žingsnį, kurio centre atsiduria didžiausio fizinių prekybos centrų valdytojo išpardavimų kampanijų šūkis, sako nelabai norintis „eskaluoti situaciją, tad susilaikysiąs nuo komentarų“.

Jo atstovaujama platforma savo klientus kviečia apsipirkti „be eilių, be triukšmo, be parkavimo galvos skausmo. Tiesiog išsirenki, užsisakai, sutaupai ne tik pinigų, bet ir laiko“. Vadinasi, geriau nei „Jamam“, kur, implikuojama, yra ir brangiau, ir ne taip patogu.

52795
130817
52791