Verslo civilinė atsakomybė – drausti galima ir nuo grėsmių reputacijai
Draudimas yra viena iš priemonių, padedančių išvengti staigių nuostolių, galinčių sutrikdyti įmonės veiklą, sako Simonas Lisauskas, „Lietuvos draudimo“ verslo klientų departamento vadovas. Verslo civilinės atsakomybės draudimas ne tik atlygina žalą, bet ir padeda suvaldyti reputacines krizes.
„Protingas verslas yra ne tik tas, kuris daro sėkmingus pardavimus ir sėkmingą pelną, bet ir tas, kuris sugeba identifikuoti, valdyti rizikas ir užtikrinti verslo tęstinumą“, – neabejoja S.Lisauskas.
Nors verslininkai dažnai pernelyg pasitiki savimi, manydami, kad jų darbuotojai ar sistemos yra nepriekaištingos, žalų statistika rodo ką kitą. Žala gali nutikti dėl menkiausios darbuotojo klaidos.
„Netinkamoje vietoje pastatyta žvakė ir užsidegę kliento plaukai maitinimo įstaigoje“, – kuriozinę situaciją, kuomet išmokėta žala klientui, prisimena draudimo ekspertas. Be smulkių žalų, egzistuoja ir didelės nelaimės, siekiančios dešimtis tūkstančių ar net milijonus eurų.
Daugiau apie civilinį verslo draudimą, naujas rizikas ir draudimo rinkos tendencijas klausykite „Verslo tribūnos“ pokalbį su S. Lisausku.