Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

27
  • 2025-11-28T21:06:32+02:00

    Welcome to reality :D :D :D

    • 2025-11-28T21:12:30+02:00

      Sveikintinas dalykas. Elektromobiliai yra sunkesni už paprastus auto ir smarkiau gadina kelius. 😁

  • 2025-11-28T21:11:18+02:00

    Reikia to ir LT, uzteks chaliavcikams cia naudotis kitu saskaita.

    • 2025-11-28T22:08:12+02:00

      Virš 50% kelių biudžeto finansuojama iš bendro biudžeto, o ne akcizų. Elektromobiliai dažniausiai apie 10% sunkesni nei įprasti automobiliai ir 10% lengvesni nei vidutinis ne EV automobilis (kuris šiuo metu yra SUV, vieno ar kito gamintojo, priklausomai nuo šalies). Apie kokį chaliavčikinimą eina kalba? Gal tiesiog apmokestinam už svorį visus ir viskas?

    • 2025-11-28T22:08:55+02:00

      Virš 50% kelių biudžeto finansuojama iš bendro biudžeto, o ne akcizų. Elektromobiliai dažniausiai apie 10% sunkesni nei įprasti automobiliai ir 10% lengvesni nei vidutinis ne EV automobilis (kuris šiuo metu yra SUV, vieno ar kito gamintojo, priklausomai nuo šalies). Apie kokį chaliavčikinimą eina kalba? Gal tiesiog apmokestinam už svorį visus ir viskas?

    • 2025-11-29T00:07:48+02:00

      Gal neskleisk propogandos. Būtent TIK 50% akcizo skiriama keliams. Viskas kitas pašalpoms. Bet. Tačiau. Kelius gadina fūros ir jų viršsvoriai. Seniai suskiačiuota 1 fūra 1000 lengvuju. 1 fūra pakrauta 1.3x višsvorio t.y. +-10 tonų lygu 10.000 lengvuju. Tad ne lengvosios gadina. Bet jas lengviausia apmokestinti. Nes bėdžiai niekur nesidės.

    • 2025-11-29T07:18:58+02:00

      Fūros moka už kelius.Yra el. vinjetės, tik vis neįveda e.tollingo.Dabar sąrašas ( mokamų kelių ) joms dar praplėstas.Bėda tame, kad dažnai važiuoja perkrautos, o kontrolės kaip ir nėra.

  • 2025-11-28T22:21:30+02:00

    UK kartu su ponu Bynu nenustoja juokinti pasaulį:)

  • 2025-11-29T06:22:14+02:00

    0,03 GBP per kilometrą yra labai daug.

    • 2025-11-29T13:44:11+02:00

      Per kuro akcizus surenkama gerokai daugiau.

  • 2025-11-29T06:24:05+02:00

    Čia yra 3,5 eurocentai per kilometrą. 25k km per metus reiškia 900 eurų metinio mokesčio ☠️

  • 2025-11-29T08:47:26+02:00

    Is paprastu zmogeliu visada lengviausia iskrapsyt paskutini skatika.

  • 2025-11-29T09:23:12+02:00

    Privilegijos dingsta, buvo nemokamas parkavimas, dabar bus mokestis už km. Prisiminiau, sustabdė dar kelių policija ieško kaip pinigų paimti . Bediskutuojant policijos automobilyje per 4 juostų kelią istržai be jokių perėjų "bega" pėstysis . Į paprastą klausimą gal reikia saugumu rūpintis ir tokius gaudyti bausti , gavau genialų atsakymą: ką iš ubago paimsi, mašina turi vadinasi pinigų yra. vienu sakiniu paaiškino visą mokesčių sistemą :-))

  • 2025-11-29T09:59:43+02:00

    manau esmė tokia, valstybės iš degalų akcizų surenka gan nemenkas sumas į biudžetą, LT kasmet vis didina akcizus už degalus, o elektromobiliai kol kas nemoka jokių akcizų ir dar įdomiau jiems praktiškai nereikia "degalinių", nes įkrauti pigiau namuose. O dar įdomiau, kad kas pasistatė SE su valstybės kompensacijomis, tai jie praktiškai gauną nemokamus "degalus", todėl nors ir greitai nuvertėja EV, bet viską atperka praktiškai nemokami degalai ir jokių mokesčių valstybei.

  • 2025-11-29T10:15:13+02:00

    Ale kovoja su tarša, o pasirodo tiesiog reikia pinigų nulupti

  • 2025-11-29T10:42:28+02:00

    Nutylėta, kad EV savininkams siūloma susimontuoti GPS trackerius. Jie aišku bus laužiami, bet jūs įsivaizduojat, kokio mąsto sekimo aparatas čia gaunai? Kaip iš viso tokia nesąmonė gali būti siūloma?

    • 2025-11-29T14:04:32+02:00

      Kol avys klusniai vykdys visas nesąmones, tol jos nesibaigs.

    • 2025-11-29T17:20:00+02:00

      pritariu, nuo sekimo padeda tik folija, penkiais sluoksniais. Kad avino-antivakserio ragai nekyšotų ;-D Ne EV, o dėl vario vagiamus kabelius GPS trackins UK kompanija, genijai. https://www.electrive.com/2025/10/06/instavolt-introduces-gps-tracking-for-charging-cables/

    • 2025-11-29T19:00:20+02:00

      O kaip skaičiuos EV ridą? Pagal odometrą? :D

    • 2025-11-30T13:13:12+02:00

      Yes, a potential issue with the new UK pay-per-mile EV tax is that drivers may tamper with their odometers to avoid paying, a problem the government anticipates. To counter this, the government plans annual mileage checks at MOT centres, and manufacturers will be responsible for making odometers harder to tamper with, as reported by The Telegraph. ;-DDD

    • 2025-12-02T08:54:22+02:00

      Tai TA bus ne kas du-tris metus, bet kasmet, kaip taksistams? Neblogai. Jei yra "techninė" problema, tikrai bus ir techninis sprendimas. UK yra dešimtys milijonų lengvų automobilių. Čia milžiniška galimybė verslui. Jau matau kaip žmonės po £50 perka į OBD kišamus žaisliukus, kurie mylių skaičiavimą sulėtina 10x. Bus kaip italijoje, kur visų mašinų odometrai atsukti dėl tos pačios priežasties.

    • 2025-12-02T08:54:37+02:00

      Tai TA bus ne kas du-tris metus, bet kasmet, kaip taksistams? Neblogai. Jei yra "techninė" problema, tikrai bus ir techninis sprendimas. UK yra dešimtys milijonų lengvų automobilių. Čia milžiniška galimybė verslui. Jau matau kaip žmonės po £50 perka į OBD kišamus žaisliukus, kurie mylių skaičiavimą sulėtina 10x. Bus kaip italijoje, kur visų mašinų odometrai atsukti dėl tos pačios priežasties.

  • 2025-11-29T10:56:07+02:00

    Kaip galėčiau investuoti į mileage blockerius? Prognozuoju kosminį jų pardavimų augimą.

  • 2025-11-29T13:35:05+02:00

    labai gali būti, kad po sekančių rinkimų, šis klausimas bus pradėtas svarstyti ir Lietuvoje...

  • 2025-11-29T13:51:32+02:00

    Pagaliau, taip teisinga nes važiuojantys dyz kuru buvo diskriminuojami

    • 2025-11-29T22:21:21+02:00

      Kaip ir bezininiai. Už kelius turi mokėti visi.

  • 2025-11-29T16:54:37+02:00

    už dyzelį per metus išvežam milijardą iš Lietuvos, kada visi pinigai galėtų likti Lietuvoj.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791