RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-18 14:14
2025-10-08 20:11
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lauksim straipsnio kaip po 5m juos sekasi realizuoti. Tikrai būtų įdomu.
40% po 5 metų be problemų.
Kol kas EV per porą metų praranda 50%. Nedaug dėvėti Porsche Taycan mažiau nei 50k. Nedaug dėvėti Hyundai Ioniq 5 mažiau nei 20k.
Apynaujis Nissan Leaf apie 10k. Jeigu namie turi *savo* krovimo punktą, eksploatacija bus žymiai pigiau nei benzininio ar dyzelinio auto.
Tiesa, žiemą tik 100-150 km nuvažiuoja ant pilnos baterijos.
Porsche Taycan imi kaip pavyzdį ir lygini kainas? Kodėl ne pvz. BMW x6? Ir kas yra nedaug dėvėti? Ir kai imi nuvertėjimą, kaip faktą, ar atsižvelgi į tai, kad vis daugiau pigesnių modelių išleidžia? Realybėje, pardavinėsi tuos EV antrinėje rinkoje, kaip ir VDV, varijuos kiek pigiau nuo gamintojo ir modelio sėkmės, paklausos antrinėje rinkoje, ekonominės situacijos. Kai išleido Model S, po metų galėjai jį parduoti už brangiau, nei naujas kainavo. Kodėl? Nes eilė naujo laukti 2 metai. Pasirinkimo kitų gamintojų elektromobilių, panašaus lygio - nebuvo. Pyst, numetė Tesla 30k€ kainą nuo naujo EV identiško modelio per kiek daugiau nei metus, eilės neliko, ir skandalą daro - EV nuvertėjo! Taip, anksčiau pirkti EV nuvertėjo, nes nauji atpigo. Ir garantija akumuliatoriams suteikia iki 10 metų, su 1kk km ridos apribojimu. Kaip suteikia garantijas VDV? Daugumai 2 metai su 80-120k km rida? Tai su tokia pat logika kaip hater'iai, VDV po 2 metų metami lauk? Apynaujis leaf'as 10k€? :D Čia 7 ir daugiau metų? 4 metų senumo nuo 15k€. Nu ir tik nelyginkit su dabartinio naujo leaf'o kaina, nes tai kardinaliai kitas automobilis. Tas pats, kas lyginti 2009-ųjų yaris su dabartiniu yaris cross.
Dėl Porsche Taycan, skelbimas iš mobile.de – Praktiškai naujas (2024 su 30km rida. Ne 30 tūkst, o 30) – Kaina 49,999 eurai – Iš gerai vertinamos parduotuvės (Weiterempfehlungen 100%) – Suarchyvuota nuoroda: http [://] archive [.] today [/] egrwh (nuimk tarpus ir skliaustus) – Originali nuoroda: https [://] suchen.mobile [.] de/fahrzeuge/details [.] html?id=437732345
Dėl Nissan Leaf, du skelbimai iš mobile.de [1] – 2021 modelis su 31k rida – 9950 eurai iš privataus asmens – http [://] archive [.] today/wYOMz [2] – 2021 modelis su 27k rida – 10990 eurai iš gerai vertinamos parduotuvės (Weiterempfehlungen 100%) – http [://] archive [.] today/WKCZy
Prie ko tas taycan'as? Paimk panašios klasės VDV, turėsi panašius kainos kritimus. Leaf'as - tai Lietuvoje užsimeta 50% ant dėvėtų? Geras biznis.
Norėjau parodyti kad EV labai sparčiai nuvertėja. Ir brangūs, ir vidutiniai, ir pigūs. Visi.
Brangūs automobiliai labai sparčiai nuvertėja nuo senų laikų. Dar prieš 2008 krizę plačiai paplitęs pasakymas, iš salono išvažiavęs BMW - iškart 30% prarasta kainos. Ir vėl neparodei nuvertėjimo, nes negali išskirti naujų automobilių kainos kritimo :D Nu išmok lyginti obuolius su obuoliais.
Kiek yra dar "panašus"? 10% panašus dar? O 20%? (šaltinis Kelley blue book, kuris visad rodo mažesnius rodiklius nei rinka): Comparative Depreciation Curve & Key Insights Putting those side by side, here is the rough comparative trend: In year 1 after purchase (end of 2020): Taycan drops ~ 25% from MSRP. Panamera drops only ~ 10%. By end of year 2: Taycan ~ 30-35% lost. Panamera ~ 20-30%. By 3 years in (end of 2023 / early 2024): Taycan lost ~ 45-50%. Panamera lost ~ 35-40%. Atsidarykite kokį autotrader ir pamatysit, kad Panamera nuvertėjimas arčiau pirmo skaičiaus, Taycan gi lenkia net ir antrą skaičių pagal Kelley. Nepatinka Taycan? Pasimkite kokį EQS. Jie net salonuose nuvertėja. Su 0km rida... Tik aklas gali sakyti, kad EV nuvertėja panašiai.
Smagu, jog bent jau užtenka proto už ES pašalpas pirkti ne Kinijoje, o ES gaminamą šlamštą…
Sutinku, bet Dacia Spring yra gaminamas Kinijoje. Neatsimenu kokio Kinijos gamintojo produktas ten, tik pagal Dacia užsakymą/specifikaciją.
Sutinku, bet Dacia Spring yra gaminamas Kinijoje. Neatsimenu kokio Kinijos gamintojo produktas ten, tik pagal Dacia užsakymą/specifikaciją.
Renault 5, jeigu nėra per mažas, yra žiauriai geras.
Tikrai taip, bent jau HQ ES…
Kuom jis geras? Girdėjau ne vieną kuris giria. Techninius parametrus kiek žiūrėjau, tai lyg nieko įspūdingo
Bent jau dizainas R5 tai tikrai vykęs. Nes dauma galmintojų galvoja, kad jei jau EV, tai turi būti tiesiog dėžė ant ratų. Alpine versija dar ir smagi turėtų būti.
Paštas Renault 5 nusipirko. Neblogai.
Labai geri sprendimai. Užteks ruskių ekonomiką remt.