2024-05-06 18:45

„Henkel“ įplaukos per metus augo 3%

Michaelo Gstettenbauero (IMAGO/„Scanpix“) nuotr.
Michaelo Gstettenbauero (IMAGO/„Scanpix“) nuotr.
Vokietijos chemijos produkcijos ir plataus vartojimo prekių gamybos milžinė „Henkel“ pardavimų pajamas pirmąjį metų ketvirtį padidino 3%, pagerino prognozes 2024 m.

Anot bendrovės pranešimo, organinis įplaukų augimas (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus), išankstiniais duomenimis, per pirmus tris šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, siekė 3% iki 5,3 mlrd. Eur.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 1,3% iki 2,7 mlrd. Eur, o „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 5,3% iki 2,6 mlrd. Eur.

Organinio pajamų augimo 2024 m. prognozė padidinta nuo 2–4% iki 2,5–4,5%, o suderinto pelno – nuo 5–20% iki 15–25%.

1876 m. veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50.000 darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, „Moment“ ir „Loctite“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791