„Henkel“ įplaukos per metus augo 3%

Anot bendrovės pranešimo, organinis įplaukų augimas (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus), išankstiniais duomenimis, per pirmus tris šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, siekė 3% iki 5,3 mlrd. Eur.
Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 1,3% iki 2,7 mlrd. Eur, o „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 5,3% iki 2,6 mlrd. Eur.
Organinio pajamų augimo 2024 m. prognozė padidinta nuo 2–4% iki 2,5–4,5%, o suderinto pelno – nuo 5–20% iki 15–25%.
1876 m. veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50.000 darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, „Moment“ ir „Loctite“.