2025-08-04 05:45

Samdydama darbuotojus vos neparklupo ir „Amazon“

Bryce'as Hansonas, konsultantas, buvęs  „Amazon“ vidinės komunikacijos direktorius: „Darbdaviai neturėtų aukoti savo įdarbinimo standartų ir rinktis tik iš to, kas siūlosi.“ Įmonės nuotr.
Bryce'as Hansonas, konsultantas, buvęs „Amazon“ vidinės komunikacijos direktorius: „Darbdaviai neturėtų aukoti savo įdarbinimo standartų ir rinktis tik iš to, kas siūlosi.“ Įmonės nuotr.
Verslui augant reikia priimti vis daugiau specialistų, o jų – trūksta. Pagunda įdarbinti bet ką gali brangiai kainuoti. Tai patyrė ir „Amazon“: skaudžiai pasimokiusi sukūrė savo samdos koncepciją, kurią pritaiko ir Lietuvos įmonės.

Darbuotojo reikia čia ir dabar, o pasirinkimas nedžiugina. Darbdaviai atsiduria ties dilema: ieškoti ilgiau ar priimti bet ką ir tikėtis, kad nebus smarkiai prašauta pro šalį. Deja, praktika rodo, jog dažniausiai atsitinka priešingai.

Apie tai byloja ir milžinės „Amazon“ patirtis. Didžiausias įdarbinimo klaidas koncernas padarė prieš kelis dešimtmečius, kai nuo 1997 m. per mažiau nei ketverius metus „Amazon“ darbuotojų skaičius išaugo nuo 600 iki 9.000. 

52795
130817
52791