„City Service Engineering“: dirbtinis intelektas keičia pastatų priežiūros verslą

Bendrovės strategija aiški – ne tik prisitaikyti prie pasaulinių tendencijų, bet ir jas formuoti, kuriant naujus standartus visam sektoriui.
„Matome DI ne kaip ateities viziją, o kaip dabarties realybę, galinčią generuoti efektyvumą, inovacijas ir ilgalaikę sėkmę. Investuojame ne tik į technologijas, bet ir į duomenų ekosistemą, kuri leidžia DI priimti tikslius, faktais pagrįstus sprendimus. Tai pamatas, užtikrinantis, kad pokyčiai būtų ilgalaikiai, o investicijos – grąžinančios vertę tiek mums, tiek klientams bei atveriančios kelią plėtrai tarptautinėse rinkose“, – pabrėžia ilgametis „City Service Engineering“ direktorius Tomas Sujeta.
Greitesni procesai, mažiau klaidų
Įmonėje atliekami pirminiai veiksmai ir įgyvendinamas projektas, kuriant sąmatų ir kainodaros sistemą, pagrįstą dirbtiniu intelektu. Ji automatiškai analizuoja pirkimų dokumentus bei techninę dokumentaciją, vystomus projektus, atrenka reikiamus duomenis, pašalina dubliavimus, sumažina rankinių įvedimų poreikį ir užtikrina sklandų informacijos srautą tarp komandų. Tokiu būdu projektų analizė vykdoma greičiau, su mažiau klaidų, o darbuotojai gali sutelkti dėmesį į didesnę vertę kuriančias užduotis.
DI automatizuoja ir darbų aktavimo procesą – nuo medžiagų pirkimo ir sąskaitų pajamavimo iki dokumentų pasirašymo bei išsiuntimo klientui. Taip šalinami laiko sąnaudų reikalaujantys, bet vertės nekuriantys veiksmai.
Virtualūs vadovai ir asistentai
Kasdien atlikdama apie 500 užduočių, bendrovė planuoja įdiegti DI pagrindu veikiantį virtualų darbų vadovą. Jis realiuoju laiku paskirstys užduotis, optimizuos kelionių maršrutus, subalansuos darbuotojų krūvį ir, pasikeitus prioritetams, akimirksniu perskirstys darbus.
Tuo pat metu bus kuriamas techniko virtualus asistentas suteiks galimybę objekte pasiekti visas reikiamas pastato technines specifikacijas, remonto istoriją ir gauti sprendimo rekomendacijas pagal ankstesnę patirtį.
Nuo analizės iki sprendimų
„City Service Engineering“ DI pradės taikyti ir defektinių aktų rengime. Sistema leis greitai užfiksuoti defektus – nuo nuotraukų pateikimo iki aprašymo ir sprendimo rekomendacijų. Savo ruožtu jau veikianti integruota kalbos korekcijos funkcija užtikrins, kad tekstas klientui vietoj techninio žargono bus pateiktas aiškiai, profesionaliai ir suprantamai.
Moderniuose pastatuose įrengti išmanieji davikliai nuolat renka duomenis apie šildymą, vėdinimą, apšvietimą, energijos vartojimą ir kitus parametrus. Šią informaciją realiuoju laiku apdoroja DI įrankiai, pateikiantys sprendimus energijos taupymui ir įrangos efektyvumui didinti. Tokia sistema leidžia greitai reaguoti į pokyčius, užtikrina komfortą pastatuose esantiems žmonėms ir mažina eksploatacines išlaidas.
Investuoja į žmonių ugdymą
Vis dėlto, vienas svarbiausių skaitmeninės transformacijos etapų, anot T. Sujetos, tai – investicijos į darbuotojus, jų DI raštingumo ugdymą.
„Esame įsitikinę, kad technologijos veikia tik tada, kai jas valdo įgudę žmonės. Todėl nuosekliai ir tvariai investuojame į darbuotojų DI raštingumo ugdymą, kad kiekvienas komandos narys – nuo techniko iki vadovo - galėtų saugiai ir efektyviai išnaudoti naujų galimybių potencialą. Organizuojame mokymus ir praktines dirbtuves, skatiname idėjų generavimą ir bendradarbiavimą. Taip dirbtinis intelektas tampa ne tik įrankiu, bet ir organizacijos mąstymo būdu“, - akcentuoja T. Sujeta.