Prekių ženklą pakeitęs „Pegasas“ atidaro ir didžiausią knygyną Baltijos šalyse
Naujajame prekių ženkle, kurį sukurti padėjo agentūra „Goodspeed“, išryškintas sparno simbolis, pasak Jurgos Sakalauskaitės, UAB „ALG knygynai“, valdančios „Pegaso“ prekių ženklą, vadovės, simbolizuoja greitį, žinių sklaidą ir nuolatinį įkvėpimą.
„Tai vizualus priminimas, kad, nepriklausomai nuo formato ar skaitytojo amžiaus, knyga vis dar gali nustebinti“, – pažymi J. Sakalauskaitė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai