Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-05-21 05:45

Prekių ženklą pakeitęs „Pegasas“ atidaro ir didžiausią knygyną Baltijos šalyse

Jurga Sakalauskaitė, knygynų tinklo „Pegasas“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurga Sakalauskaitė, knygynų tinklo „Pegasas“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Pegaso“ knygynų tinklas atnaujino prekių ženklą ir knygynų koncepciją, į kurios sukūrimą ir įgyvendinimą investuota 0,5 mln. Eur. Kartu su pokyčiais bendrovė po rekonstrukcijos atveria ir didžiausią knygyną Baltijos šalyse, jame, kaip ir kituose tinklo knygynuose, didžioji dalis prekių bus be kainų etikečių.

Naujajame prekių ženkle, kurį sukurti padėjo agentūra „Goodspeed“, išryškintas sparno simbolis, pasak Jurgos Sakalauskaitės, UAB „ALG knygynai“, valdančios „Pegaso“ prekių ženklą, vadovės, simbolizuoja greitį, žinių sklaidą ir nuolatinį įkvėpimą.

„Tai vizualus priminimas, kad, nepriklausomai nuo formato ar skaitytojo amžiaus, knyga vis dar gali nustebinti“, – pažymi J. Sakalauskaitė.

52795
130817
52791