Kaip nustatyti įmonės kainą: formulių daug, bet galutinį žodį tars pirkėjas
Audrius Lučiūnas, UAB „Paysera LT“ valdybos narys, aktyviai padedantis steigtis ir plėtoti veiklą startuoliams, sako, kad nustatyti pradinę įmonės kainą naudojantis formulėmis, kur pelnas, pajamos ar kiti finansiniai rodikliai dauginami iš konkrečios verslo rūšies koeficiento, regis, nėra sudėtinga. Tačiau formulė nebūtinai parodys kainą, kurią realu gauti, ypač smulkaus ir vidutinio verslo atstovams.
„Savininkai dažnai pervertina įmones, nes jie skaičiuoja įdėtą darbą. Tačiau pirkėjas žiūri, kiek galės uždirbti, ir tai dažnai du labai skirtingi skaičiai“, – sako verslininkas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai