2024-12-29 19:00

4 skaitmeniniai įrankiai atsipalaidavimui ir tinklaveikai

„Kahoot!“ nuotr.
„Kahoot!“ nuotr.
Tinklaveika (angl. networking) yra svarbi darbo dalis, nesvarbu, ar siekiate įtraukti kolegas į virtualų renginį, ar tiesiog ieškote smagių būdų užmegzti glaudesnius ryšius su partneriais. Šioje apžvalgoje supažindinsime su inovatyviais skaitmeniniais įrankiais, kurie gali įkvėpti naujų idėjų jūsų susitikimams su komanda, renginiams ar neformalioms popietėms.

„Kahoot!“

Tai populiari internetinė platforma, skirta kurti ir rengti interaktyvias viktorinas, apklausas bei mokomuosius žaidimus. Iš pradžių sukurta naudoti švietimo srityje, ji išpopuliarėjo ir verslo aplinkoje, konferencijose bei komandų formavimo renginiuose dėl patrauklaus ir naudotojui draugiško formato. 

„Kahoot!“ leidžia vartotojams kurti individualius žaidimus arba rinktis iš didelės iš anksto paruošto turinio bibliotekos, todėl platforma lengvai pritaikoma įvairioms temoms ir auditorijoms.

Pagrindinė „Kahoot!“ funkcija – galimybė vienu metu prisijungti daugybei žaidėjų. Dalyviai jungiasi prie žaidimo naudodami unikalų kodą, paprastai per savo išmaniuosius telefonus, ir atsako į klausimus, rodomus bendrame ekrane. Platforma palaiko įvairius klausimų formatus, įskaitant pasirenkamus atsakymus, teisinga/neteisinga, apklausas bei atviro atsakymo klausimus. Taškai skiriami pagal atsakymų tikslumą ir greitį.

„Kahoot!“ ekrano nuotr.
„Kahoot!“ ekrano nuotr.

„Gimkit“

Iš pradžių sukurta naudoti klasėse, „Gimkit“ išsivystė į universalų įrankį, tinkantį komandos formavimo veikloms ar mokymams. Platformos tikslas – paversti testus ir vertinimus panašiais į žaidimą.

„Gimkit“ žaidimuose dalyviai atsako į klausimus ir uždirba virtualią valiutą, kurią gali panaudoti pirkdami patobulinimus ar pagalbos įrankius žaidimo eigoje. Šis žaidybinis elementas reikalauja papildomos strategijos, todėl ši platforma yra labiau įtraukianti nei tradiciniai testų sprendimo įrankiai. Skirtingai nuo daugelio kitų panašių platformų, „Gimkit“ pabrėžia kartojimo naudą, nes dalyviai gali peržiūrėti ir taisyti neteisingus atsakymus, gerindami savo rezultatus.

Platforma taip pat siūlo įvairius žaidimo režimus, pritaikytus skirtingoms situacijoms, įskaitant bendradarbiavimo galimybes, kur dalyviai dirba kartu siekdami bendro tikslo, arba konkuruoja individualiai.

„Gimkit“ ekrano nuotr.
„Gimkit“ ekrano nuotr.

„Blooket“

Tai įtraukianti edukacinė platforma, kuri derina žaidimų ir interaktyvių viktorinų elementus.

Išskirtinė „Blooket“ savybė –savitą stilių ir tikslą turintys žaidimo režimai. Pavyzdžiui, kai kuriuose variantuose dalyviai varžosi siekdami surinkti daugiausiai taškų, o kituose susitelkia bendriems tikslams. Žaidėjai už dalyvavimą pelno apdovanojimus – vadinamuosius „Blooks“, kurie yra linksmi, kolekcionuojami personažai, suteikiantys papildomos motyvacijos. Šie režimai pritaikyti įvairioms grupėms – nuo mažų komandų iki didelių renginių.

„Blooket“ yra paprastas naudoti – vedėjai gali greitai sukurti žaidimus, sudarydami individualias viktorinas arba importuodami klausimus iš jau esamos duomenų bazės. Platforma teikia realaus laiko grįžtamąjį ryšį ir analizės duomenis, leidžiančius organizatoriams stebėti pažangą ir nustatyti žinių spragas ar įgūdžių trūkumus. 

„Slido“

Tai universali auditorijos įsitraukimo platforma, skirta pagyvinti susitikimus ar renginius. Dėl patogios vartotojo sąsajos ir įvairių interaktyvių įrankių „Slido“ tapo populiariu pasirinkimu profesionalams įvairiose srityse. Nesvarbu, ar tai būtų virtuali konferencija, mokymų sesija ar kūrybinės dirbtuvės, „Slido“ padeda paskatinti dialogą tarp pranešėjų ir dalyvių.

Viena iš pagrindinių „Slido“ funkcijų – tiesioginė klausimų ir atsakymų (Q&A) funkcija. Ji leidžia dalyviams realiuoju laiku pateikti klausimus, kurie vėliau gali būti reitinguojami balsuojant. Anoniminio pateikimo galimybė skatina aktyviau dalyvauti tuos, kurie antraip viešai kalbėti nedrįstų.

Taip pat „Slido“ siūlo realaus laiko apklausas bei viktorinas. Šis įrankis lengvai integruojama su tokiomis platformomis kaip „Microsoft Teams“, „Zoom“, „Google Slides“ ir „PowerPoint“, todėl ją paprasta pritaikyti jau esamiems darbo procesams. 

„Slido“ ekrano nuotr.
„Slido“ ekrano nuotr.

Jeigu praleidote prieš tai buvusias skaitmeninių įrankių apžvalgas, jas rasite čia: 

52795
130817
52791