„Nissan“ neria į konkurencingą segmentą
CITATA Kitąmet planuojama parduoti 64.000 „Pulsar“ automobilių.
„Nissan“ su „Pulsar“ modeliu grįžta į Europą konkuruoti dėl kompaktinės klasės hečbekų pirkėjų.
Gamintojas ne veltui akcentuoja erdvę – keleiviai salone išties nesijaučia suvaržyti.
Europoje automobilių saugumą vertinanti „Euro NCAP“ naujajam modeliui skyrė maksimalų – penkių žvaigždučių – įvertinimą.
Šį rugsėjį Paryžiuje vykusioje automobilių parodoje „Nissan“ parodė pulsuojančią sportinių automobilių padalinio „Nissan Motorsports International“ (NISMO) „Pulsar Nismo“ viziją. Koncepciniame automobilyje įmontuotas 1,6 l DIG-T 190 AG variklis.
Gamintojo nuotr.
Kai kurie „Nissan Pulsar Visia“ duomenys
Variklis: 1,2 DIG-T, benzininis su turbina Galia, AG/kW: 115/85
Matmenys, mm: 4.387 x 1.768 x 1.520
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., s: 10,7 Maksimalus greitis, km/val.: 190 Bagažinės talpa, l: 385 Degalų bako talpa, l: 46 Vidutinės degalų sąnaudos, l: 5,0 Kaina, Lt: 51.757
Šaltinis: „Nissan“ Po daugelio metų pertraukos japonų gamintojas „Nissan“ grįžo į kompaktinių automobilių rinką ir pasiūlė „Pulsar“ modelį. 2007-aisiais pristatęs kompaktišką SUV klasės visureigį „Qashqai“, „Nissan“ netruko pritraukti daugybės pirkėjų visame pasaulyje, taip pat Lietuvoje. Tačiau susikoncentravę į šio paklausaus tapusio automobilio gamybą, japonai ilgainiui į europiečius numojo ranka – Senajame žemyne siūlytas kompaktinės klasės hečbekas „Almera“ iš asortimento išnyko 2007 m. Kategoriškai teigti, kad „Nissan“ neturėjo, kuo pakeisti „Almeros“, negalima, – 2007-aisiais kai kuriose Europos rinkose buvo pristatytas automobilis „Tiida“, jų rieda ir Lietuvos keliais. Tačiau europiečiams jis neįtiko. Pamačius, nesunkiai galima atspėti kodėl. Gražiu, akiai patraukliu jo nepavadinsi.
„Nissan“ su „Pulsar“ modeliu grįžta į Europą konkuruoti dėl kompaktinės klasės hečbekų pirkėjų.
Gamintojas ne veltui akcentuoja erdvę – keleiviai salone išties nesijaučia suvaržyti.
Europoje automobilių saugumą vertinanti „Euro NCAP“ naujajam modeliui skyrė maksimalų – penkių žvaigždučių – įvertinimą.
Šį rugsėjį Paryžiuje vykusioje automobilių parodoje „Nissan“ parodė pulsuojančią sportinių automobilių padalinio „Nissan Motorsports International“ (NISMO) „Pulsar Nismo“ viziją. Koncepciniame automobilyje įmontuotas 1,6 l DIG-T 190 AG variklis.
Gamintojo nuotr.
Kai kurie „Nissan Pulsar Visia“ duomenys
Variklis: 1,2 DIG-T, benzininis su turbina Galia, AG/kW: 115/85
Matmenys, mm: 4.387 x 1.768 x 1.520
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., s: 10,7 Maksimalus greitis, km/val.: 190 Bagažinės talpa, l: 385 Degalų bako talpa, l: 46 Vidutinės degalų sąnaudos, l: 5,0 Kaina, Lt: 51.757
Šaltinis: „Nissan“ Po daugelio metų pertraukos japonų gamintojas „Nissan“ grįžo į kompaktinių automobilių rinką ir pasiūlė „Pulsar“ modelį. 2007-aisiais pristatęs kompaktišką SUV klasės visureigį „Qashqai“, „Nissan“ netruko pritraukti daugybės pirkėjų visame pasaulyje, taip pat Lietuvoje. Tačiau susikoncentravę į šio paklausaus tapusio automobilio gamybą, japonai ilgainiui į europiečius numojo ranka – Senajame žemyne siūlytas kompaktinės klasės hečbekas „Almera“ iš asortimento išnyko 2007 m. Kategoriškai teigti, kad „Nissan“ neturėjo, kuo pakeisti „Almeros“, negalima, – 2007-aisiais kai kuriose Europos rinkose buvo pristatytas automobilis „Tiida“, jų rieda ir Lietuvos keliais. Tačiau europiečiams jis neįtiko. Pamačius, nesunkiai galima atspėti kodėl. Gražiu, akiai patraukliu jo nepavadinsi.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai