2014-04-16 03:01

Interneto priešnuodis – asmeniniai santykiai

Marijampolės kelionių agentūra UAB „Jotva“ šiemet padidino pardavimus, nes rado priešnuodį prieš augančius kelionių ir bilietų pardavimus internetu – konsultuoja keliaujančius savarankiškai.

„Mūsų ramstis – nuolatiniai klientai. Nesvarbu, koks žmogus išradingas ir suvalkietiškai taupus, tačiau jam reikia vadybininko konsultacijos. Perskaitę internete rastą informaciją, žmonės ateina pasitarti“, – kaip keičiasi rinka, aiškina Algimantas Vasiliauskas, „Jotvos“ savininkas.

Rinka pasikeitė. Marijampoliečiai skrydžius dabar užsisako internetu, užsienyje perka palyginti brangias keliones į tolimus kraštus, iš kurių lietuvių agentūros anksčiau gana daug uždirbdavo. Todėl tenka ieškoti papildomų pajamų. Tačiau įmonė savame mieste – jau 23 metai ir per tą laiką įgijo gana daug ištikimų klientų. Įmonėje dirba 6 žmonės. Pirmus šių metų mėnesius „Jotvos“ pajamos auga iki 15%. Tikslios apyvartos savininkas neatskleidžia.

52795
130817
52791