Plėtros galimybių ieško regionuose

Svarbiausios užduotys „Teo“ atsirinktiems klientų aptarnavimo vadybininkams – susidraugauti su smulkiaisiais, įsiūlyti esamiems klientams daugiau paslaugų ir susirinkti naujų klientų. Algimanto Kalvaičio nuotr.
„Teo“, pasinaudodama savo grupės įmonės „Lintel“ žmogiškaisiais resursais, visiems esamiems smulkiems verslo klientams – tokių bendrovė turi 13.000 – priskyrė asmeninius vadybininkus, kurie bus atsakingi už visą klientų aptarnavimą: registruos gedimus, tvarkys sąskaitas, siūlys naujų paslaugų ir ieškos naujų klientų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai