Nesulaukia savo valandos

Rolandas Kerpys, UAB „Pramogų flotilė“ direktorius: „Reikia turėti daug keleivių, tik neįsivaizduoju, iš kur jų šiandien galima paimti, juk negaliu plaukti su 5–10 keleivių, jų reikia 50–100, kad verslas būtų pelningas.“ ALGIMANTO KALVAIČIO NUOTR.
Kol uostamiestis negalėjo pasiūlyti kelionių laivais po marias ar jūra, tikėtasi, kad tokia paslauga būtų itin paklausi, tačiau kol kas šios viltys dar nesipildo. Vasaros sezono metu, kuris trunka vos tris keturis mėnesius, pramoginius, keleiviams vežti skirtus laivus turinčios įmonės teigia užsakymų sulaukiančios, tačiau ne tiek, kiek tikėjosi.
„Ši veikla ekonominiu požiūriu nėra labai paprasta, nes riboja sezoniškumas. Gerai, kad pernai su Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru turėjome sutartį dėl ekskursijų po uosto akvatoriją, tai davė pajamų. Dabar artėjančiam sezonui turime 5 užsakymus, bet neaišku, kaip bus toliau, nes gali būti taupoma pramogų sąskaita. Mūsų laivo veikla balansuoja ties nulio riba, nors manėme, kad tokių paslaugų poreikis bus didžiulis“, – teigia Alvydas Butkus, AB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR), turinčios laivą „Forelė“, direktorius.
Jo manymu, galbūt labiau žmones viliotų burlaiviai, jo įsigijimą KLR yra atidėjęs geresniems laikams.
Kad didžiulių sąnaudų reikalaujantis laivas „Venus S“ nestovėtų be darbo, UAB „Pramogų flotilė“ ryžosi porai mėnesių jį švartuoti Danės upės krantinėje, šalia burlaivio „Meridianas“ ir teikti kavinės paslaugas.
„Iki šiol porą metų turimas laivas yra nuostolingas, brangus jo išlaikymas, reikia kur kas daugiau keleivių. Šiemet norėtume daryti apžvalgines keliones po uosto akvatoriją, tačiau tai techniškai sudėtinga – nėra kur įlaipinti žmonių, kad būtų keleivių srautas“, – aiškina Rolandas Kerpys, „Pramogų flotilės“ direktorius.
„Ši veikla ekonominiu požiūriu nėra labai paprasta, nes riboja sezoniškumas. Gerai, kad pernai su Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru turėjome sutartį dėl ekskursijų po uosto akvatoriją, tai davė pajamų. Dabar artėjančiam sezonui turime 5 užsakymus, bet neaišku, kaip bus toliau, nes gali būti taupoma pramogų sąskaita. Mūsų laivo veikla balansuoja ties nulio riba, nors manėme, kad tokių paslaugų poreikis bus didžiulis“, – teigia Alvydas Butkus, AB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR), turinčios laivą „Forelė“, direktorius.
Jo manymu, galbūt labiau žmones viliotų burlaiviai, jo įsigijimą KLR yra atidėjęs geresniems laikams.
Kad didžiulių sąnaudų reikalaujantis laivas „Venus S“ nestovėtų be darbo, UAB „Pramogų flotilė“ ryžosi porai mėnesių jį švartuoti Danės upės krantinėje, šalia burlaivio „Meridianas“ ir teikti kavinės paslaugas.
„Iki šiol porą metų turimas laivas yra nuostolingas, brangus jo išlaikymas, reikia kur kas daugiau keleivių. Šiemet norėtume daryti apžvalgines keliones po uosto akvatoriją, tačiau tai techniškai sudėtinga – nėra kur įlaipinti žmonių, kad būtų keleivių srautas“, – aiškina Rolandas Kerpys, „Pramogų flotilės“ direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai