Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-11-21 12:55

Sukurti gerą pavadinimą – misija sunki, bet įmanoma

R. Šarkauskaitė, „Marios Agency“ viena įkūrėjų, ir T. Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. VŽ koliažas.
R. Šarkauskaitė, „Marios Agency“ viena įkūrėjų, ir T. Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas. VŽ koliažas.
Kaip pirmą įspūdį apie žmogų daro jo apranga, taip apie įmonę – jos pavadinimas. Šiais laikais rasti tokį, kuris dar nėra registruotas, tampa vis didesniu iššūkiu, tačiau reklamos specialistai sako – įmanoma.

Kaip pasakoja Renata Šarkauskaitė, reklamos agentūros MB „Marios Agency“ partnerė ir kūrybos vadovė, sukurti gerą pavadinimą tampa vis sunkiau, nes labai daug jų jau registruota ir kasdien registruojama vis daugiau.

Pasak jos, ypač sudėtinga, jei norima sukurti įmonės pavadinimą su veiklą apibūdinančiu žodžiu, pavyzdžiui, autoserviso pavadinimui pavartoti žodį autoservisas. Kalboje vartojami variantai kaip geras autoservisas greičiausiai jau bus užregistruoti.

52795
130817
52791