2018-09-17 10:50

„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos prospekte laiko galimybe padidinti nuolatinių klientų gretas. Lojalumo programa, skirta verslui, prekybos centras jau įgijo 5.000 lojalių lankytojų.

Birutė Kalanovaitė, „Panoramos“ vadovė, sako, kad sukurti veiksmingą prekybos centro lojalumo sistemą yra rimtas iššūkis, nes paprastai daugelis prekės ženklų turi savas lojalumo programas, jos tarpusavyje skiriasi, o rasti vieną bendrą, tinkančią visiems prekybos centro nuomininkams, sunku.

„Analizuojame skirtingas lojalumo sistemas dešimtmetį. Daugelis jų neveikia, nes prekybos centras yra tarpininkas. Kol kas neturime tokio sprendimo, kurį galėtume pasiūlyti klientams, tačiau radome sprendimą verslui“, – sako p. Kalanovaitė.

52795
130817
52791