„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B
Birutė Kalanovaitė, „Panoramos“ vadovė, sako, kad sukurti veiksmingą prekybos centro lojalumo sistemą yra rimtas iššūkis, nes paprastai daugelis prekės ženklų turi savas lojalumo programas, jos tarpusavyje skiriasi, o rasti vieną bendrą, tinkančią visiems prekybos centro nuomininkams, sunku.
„Analizuojame skirtingas lojalumo sistemas dešimtmetį. Daugelis jų neveikia, nes prekybos centras yra tarpininkas. Kol kas neturime tokio sprendimo, kurį galėtume pasiūlyti klientams, tačiau radome sprendimą verslui“, – sako p. Kalanovaitė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai