„Maxima Grupė“ įsigijo „Barborą“

Publikuota: 2017-01-13
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo elektroninės prekybos bendrovę „Barbora“. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

„Maxima Grupė“ įsigijo 100% UAB „Radas“ akcijų. „Radas“ valdo 100% UAB „Barbora“ akcijų. Už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą rinkos kainą minėtas akcijas pardavė Nerijaus Numavičiaus kontroliuojama UAB „Tema Holdings“ ir Igno Staškevičiaus kontroliuojama UAB „Kalpa“. Akcininkams atitinkamai priklausė 95% ir 5 % perleistų akcijų, teigiama bendrovės pranešime.

„Barbora“ yra savo srities lyderė – išvysčiusi pasiteisinantį verslo modelį, turinti lojalių klientų bazę bei didelį vartotojų pasitikėjimą. Apskritai tikime elektroninės prekybos verslo perspektyvomis, tą matome Latvijoje ir Estijoje, kur elektroninės prekybos kanalas nuosekliai auga“, – sako Alvydas Šustikas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius

Anot jo, išaugęs ir sustiprėjęs elektroninės prekybos startuolis barbora.lt, „Maxima“ prekes pristatantis Vilniuje, bus integruojamas su kitomis „Maxima Grupės“ valdomomis elektroninės prekybos įmonėmis Latvijoje ir Estijoje.

Kaip parodė „Barboros“ patirtis, atskirai vystoma elektroninės prekybos sritis auga sparčiau. „Barbora“ veiks „Maxima Grupės“ sudėtyje kaip atskiras verslo vienetas, kurį norime toliau stiprinti. Planuose ne tik „Barboros“ plėtra į kitus Lietuvos miestus, bet ir tolesnė konsolidacija, į „Barboros“ veiklą integruojant Latvijoje ir Estijoje jau veikiančias „e-Maxima“ bendroves, aiškina p. Šustikas.

„Barbora“ iki šiol veikė strateginės partnerystės su „Maxima LT“ pagrindais.

„Barborai“ ir toliau vadovaus ta pati vadovų komanda.

„Maždaug 90% visų startuolių patiria nesėkmę dėl savidestrukcijos. Tai reiškia, kad absoliuti dauguma startuolių žlunga ne dėl rinkos sąlygų ar sėkmės stokos, bet todėl, kad jų kūrėjams stinga pasirengimo, jie priima blogus verslo sprendimus ar tinkamai neįvertina rizikos. Be to, startuolio sėkmei ypač svarbu tinkamai įvertinti jo vystymosi etapą“, – sprendimą parduoti „Barborą“ aiškina Ignas Staškevičius, vienas bendrovės kūrėjų.

„Creditinfo“ duomenimis, „Barboros“ nuostolis 2015 m. siekė 1,12 mln. Eur, o 2014 m. – 693.046 Eur.

2015 m. „Barbora“ gavo apie 2,5 mln. Eur pardavimo pajamų, triskart daugiau nei 2014 m., kai apyvarta sudarė 828.000 Eur. Šiuo metu „Barboros“ asortimentą sudaro apie 8.000 prekių. Vidutinis prekių krepšelis siekia apie 50 Eur. Šiemet į maisto prekėms vežti pritaikytus automobilius investuota 400.000 Eur.

Bendrovę „Maxima grupė“ valdo UAB „Vilniaus prekyba“.

„Vilniaus prekybai“ dar priklauso „Euroapotheca“, „Ermitažas“, „Akropolis group“.

Šiuo metu maisto pristatymo į namus paslaugą siūlo e. parduotuvė zzz.lt. Planų žengti į šią sritį turi prekybos tinklas „Rimi Baltic“. Šis tinklas VŽ patvirtino, kad planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Apsiperka išmaniai

VŽ rašė, kad e. prekyba maisto produktais sparčiai plečiasi ir JAV, ir didžiosiose Europos rinkose – ji tampa viena svarbių daugiakanalės prekybos dalių. Paslauga jau rado savo vartotojų, ir šie sutinka mokėti už ją atitinkamus pinigus – tai esminis pokytis, jei lygintume su situacija, buvusia prieš 2–3 metus, pabrėžia Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės „Barbora“ direktorius.

Anot jo, vartotojų reikalavimai maisto e. parduotuvėms taip pat auga – pirkėjai nori turėti identišką prekių pasirinkimą kaip fizinėse parduotuvėse, pirkti ir įprastas, ir nišines prekes. Iš esmės e. parduotuvėms reikalavimai keliami net didesni nei fizinėms – tikimasi mažų mažiausiai to paties apsipirkimo potyrio ir dar patogios prekių pristatymo paslaugos.

„Klientai mielai apsiperka išmaniaisiais įrenginiais ir taip išnaudoja vieną pagrindinių e. parduotuvių pranašumų“, – tendenciją nurodo p. Kibildis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 4

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
10:40
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
08:40
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 11

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 13

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
Didžiųjų prekybininkų plėtra: atidarys dešimtis naujų parduotuvių Premium 1

Penki didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ ir „Norfa“ šiais metais naujoms parduotuvėms...

Prekyba
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Atvirkštinis PVM mobiliesiems telefonams – nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. 9

Vyriausybė papildė prekių ir paslaugų, kurioms taikomas atvirkštinis PVM, sąrašą. Tokiu būdu Vyriausybė...

Finansai
2019.05.16
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Seimas įvedė naujų ribojimų penkiems didžiausiems prekybininkams

Penkiems didžiausią rinkos dalį turintiems prekybininkams įvesti nauji reikalavimai: draudžiama reikalauti iš...

Prekyba
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau