„Maxima Grupė“ įsigijo „Barborą“

Publikuota: 2017-01-13
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo elektroninės prekybos bendrovę „Barbora“. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

„Maxima Grupė“ įsigijo 100% UAB „Radas“ akcijų. „Radas“ valdo 100% UAB „Barbora“ akcijų. Už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą rinkos kainą minėtas akcijas pardavė Nerijaus Numavičiaus kontroliuojama UAB „Tema Holdings“ ir Igno Staškevičiaus kontroliuojama UAB „Kalpa“. Akcininkams atitinkamai priklausė 95% ir 5 % perleistų akcijų, teigiama bendrovės pranešime.

„Barbora“ yra savo srities lyderė – išvysčiusi pasiteisinantį verslo modelį, turinti lojalių klientų bazę bei didelį vartotojų pasitikėjimą. Apskritai tikime elektroninės prekybos verslo perspektyvomis, tą matome Latvijoje ir Estijoje, kur elektroninės prekybos kanalas nuosekliai auga“, – sako Alvydas Šustikas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius

Anot jo, išaugęs ir sustiprėjęs elektroninės prekybos startuolis barbora.lt, „Maxima“ prekes pristatantis Vilniuje, bus integruojamas su kitomis „Maxima Grupės“ valdomomis elektroninės prekybos įmonėmis Latvijoje ir Estijoje.

Kaip parodė „Barboros“ patirtis, atskirai vystoma elektroninės prekybos sritis auga sparčiau. „Barbora“ veiks „Maxima Grupės“ sudėtyje kaip atskiras verslo vienetas, kurį norime toliau stiprinti. Planuose ne tik „Barboros“ plėtra į kitus Lietuvos miestus, bet ir tolesnė konsolidacija, į „Barboros“ veiklą integruojant Latvijoje ir Estijoje jau veikiančias „e-Maxima“ bendroves, aiškina p. Šustikas.

„Barbora“ iki šiol veikė strateginės partnerystės su „Maxima LT“ pagrindais.

„Barborai“ ir toliau vadovaus ta pati vadovų komanda.

„Maždaug 90% visų startuolių patiria nesėkmę dėl savidestrukcijos. Tai reiškia, kad absoliuti dauguma startuolių žlunga ne dėl rinkos sąlygų ar sėkmės stokos, bet todėl, kad jų kūrėjams stinga pasirengimo, jie priima blogus verslo sprendimus ar tinkamai neįvertina rizikos. Be to, startuolio sėkmei ypač svarbu tinkamai įvertinti jo vystymosi etapą“, – sprendimą parduoti „Barborą“ aiškina Ignas Staškevičius, vienas bendrovės kūrėjų.

„Creditinfo“ duomenimis, „Barboros“ nuostolis 2015 m. siekė 1,12 mln. Eur, o 2014 m. – 693.046 Eur.

2015 m. „Barbora“ gavo apie 2,5 mln. Eur pardavimo pajamų, triskart daugiau nei 2014 m., kai apyvarta sudarė 828.000 Eur. Šiuo metu „Barboros“ asortimentą sudaro apie 8.000 prekių. Vidutinis prekių krepšelis siekia apie 50 Eur. Šiemet į maisto prekėms vežti pritaikytus automobilius investuota 400.000 Eur.

Bendrovę „Maxima grupė“ valdo UAB „Vilniaus prekyba“.

„Vilniaus prekybai“ dar priklauso „Euroapotheca“, „Ermitažas“, „Akropolis group“.

Šiuo metu maisto pristatymo į namus paslaugą siūlo e. parduotuvė zzz.lt. Planų žengti į šią sritį turi prekybos tinklas „Rimi Baltic“. Šis tinklas VŽ patvirtino, kad planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Apsiperka išmaniai

VŽ rašė, kad e. prekyba maisto produktais sparčiai plečiasi ir JAV, ir didžiosiose Europos rinkose – ji tampa viena svarbių daugiakanalės prekybos dalių. Paslauga jau rado savo vartotojų, ir šie sutinka mokėti už ją atitinkamus pinigus – tai esminis pokytis, jei lygintume su situacija, buvusia prieš 2–3 metus, pabrėžia Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės „Barbora“ direktorius.

Anot jo, vartotojų reikalavimai maisto e. parduotuvėms taip pat auga – pirkėjai nori turėti identišką prekių pasirinkimą kaip fizinėse parduotuvėse, pirkti ir įprastas, ir nišines prekes. Iš esmės e. parduotuvėms reikalavimai keliami net didesni nei fizinėms – tikimasi mažų mažiausiai to paties apsipirkimo potyrio ir dar patogios prekių pristatymo paslaugos.

„Klientai mielai apsiperka išmaniaisiais įrenginiais ir taip išnaudoja vieną pagrindinių e. parduotuvių pranašumų“, – tendenciją nurodo p. Kibildis.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Prekyba
05:45
Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
05:45
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 2

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau