„Maxima Grupė“ įsigijo „Barborą“

Publikuota: 2017-01-13
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo elektroninės prekybos bendrovę „Barbora“. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

„Maxima Grupė“ įsigijo 100% UAB „Radas“ akcijų. „Radas“ valdo 100% UAB „Barbora“ akcijų. Už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą rinkos kainą minėtas akcijas pardavė Nerijaus Numavičiaus kontroliuojama UAB „Tema Holdings“ ir Igno Staškevičiaus kontroliuojama UAB „Kalpa“. Akcininkams atitinkamai priklausė 95% ir 5 % perleistų akcijų, teigiama bendrovės pranešime.

„Barbora“ yra savo srities lyderė – išvysčiusi pasiteisinantį verslo modelį, turinti lojalių klientų bazę bei didelį vartotojų pasitikėjimą. Apskritai tikime elektroninės prekybos verslo perspektyvomis, tą matome Latvijoje ir Estijoje, kur elektroninės prekybos kanalas nuosekliai auga“, – sako Alvydas Šustikas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius

Anot jo, išaugęs ir sustiprėjęs elektroninės prekybos startuolis barbora.lt, „Maxima“ prekes pristatantis Vilniuje, bus integruojamas su kitomis „Maxima Grupės“ valdomomis elektroninės prekybos įmonėmis Latvijoje ir Estijoje.

Kaip parodė „Barboros“ patirtis, atskirai vystoma elektroninės prekybos sritis auga sparčiau. „Barbora“ veiks „Maxima Grupės“ sudėtyje kaip atskiras verslo vienetas, kurį norime toliau stiprinti. Planuose ne tik „Barboros“ plėtra į kitus Lietuvos miestus, bet ir tolesnė konsolidacija, į „Barboros“ veiklą integruojant Latvijoje ir Estijoje jau veikiančias „e-Maxima“ bendroves, aiškina p. Šustikas.

„Barbora“ iki šiol veikė strateginės partnerystės su „Maxima LT“ pagrindais.

„Barborai“ ir toliau vadovaus ta pati vadovų komanda.

„Maždaug 90% visų startuolių patiria nesėkmę dėl savidestrukcijos. Tai reiškia, kad absoliuti dauguma startuolių žlunga ne dėl rinkos sąlygų ar sėkmės stokos, bet todėl, kad jų kūrėjams stinga pasirengimo, jie priima blogus verslo sprendimus ar tinkamai neįvertina rizikos. Be to, startuolio sėkmei ypač svarbu tinkamai įvertinti jo vystymosi etapą“, – sprendimą parduoti „Barborą“ aiškina Ignas Staškevičius, vienas bendrovės kūrėjų.

„Creditinfo“ duomenimis, „Barboros“ nuostolis 2015 m. siekė 1,12 mln. Eur, o 2014 m. – 693.046 Eur.

2015 m. „Barbora“ gavo apie 2,5 mln. Eur pardavimo pajamų, triskart daugiau nei 2014 m., kai apyvarta sudarė 828.000 Eur. Šiuo metu „Barboros“ asortimentą sudaro apie 8.000 prekių. Vidutinis prekių krepšelis siekia apie 50 Eur. Šiemet į maisto prekėms vežti pritaikytus automobilius investuota 400.000 Eur.

Bendrovę „Maxima grupė“ valdo UAB „Vilniaus prekyba“.

„Vilniaus prekybai“ dar priklauso „Euroapotheca“, „Ermitažas“, „Akropolis group“.

Šiuo metu maisto pristatymo į namus paslaugą siūlo e. parduotuvė zzz.lt. Planų žengti į šią sritį turi prekybos tinklas „Rimi Baltic“. Šis tinklas VŽ patvirtino, kad planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Apsiperka išmaniai

VŽ rašė, kad e. prekyba maisto produktais sparčiai plečiasi ir JAV, ir didžiosiose Europos rinkose – ji tampa viena svarbių daugiakanalės prekybos dalių. Paslauga jau rado savo vartotojų, ir šie sutinka mokėti už ją atitinkamus pinigus – tai esminis pokytis, jei lygintume su situacija, buvusia prieš 2–3 metus, pabrėžia Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės „Barbora“ direktorius.

Anot jo, vartotojų reikalavimai maisto e. parduotuvėms taip pat auga – pirkėjai nori turėti identišką prekių pasirinkimą kaip fizinėse parduotuvėse, pirkti ir įprastas, ir nišines prekes. Iš esmės e. parduotuvėms reikalavimai keliami net didesni nei fizinėms – tikimasi mažų mažiausiai to paties apsipirkimo potyrio ir dar patogios prekių pristatymo paslaugos.

„Klientai mielai apsiperka išmaniaisiais įrenginiais ir taip išnaudoja vieną pagrindinių e. parduotuvių pranašumų“, – tendenciją nurodo p. Kibildis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 24

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 9

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21
Maisto teisė: gamintojų laukiantys svarbiausi pokyčiai Premium

Netrukus visos Europos Sąjungos (ES) lygmeniu įsigalios šūsnis teisės aktų, reglamentuojančių maisto produktų...

Pramonė
2019.06.20
Susitarusios nekonkuruoti įmonės stengiasi nuslėpti kartelius 

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti...

Prekyba
2019.06.20
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau